Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 tidligere ble vi vekket av koselig pludring nå er det altså BRØØØØLING med utestemme ,-( Har alltid vært en rolig baby nå er det så voldsomt. Selv om han får masse oppmerksomhet, kos og blir lekt med så er det altså brøling og at han blåser ut luften liksom. Får vondt i hodet! Og han er også blitt veldig voldsom når vi leker med ham, deiser til oss, river ut hår, kniper....Kan noen si at dette vennligst bare er en fase? Han er 7 mnd. Noen form for god måte å takle dette på eller??? Har prøvd å si "husk Innestemme" men ha ha det funker jo ikke nei
Circe Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har en som er helt lik her. Og på HS så sa de at det var helt vanlig for alderen. Er veldig glad i å høre sin egen stemme da. hehe. Men det girseg vel etterhver *håpe*
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Håper det går over ja...han virker så sinna hele tiden. Er bare som om det er tonnevis av energi som må ut gjennom å brøle, slå seg selv, veive med armer og bein konstant....og blir illsint når ting blir tatt bort fra ham eller man må gjøre noe upopulært som å kle av/på. Trassalderen i 7 mnds alder? Sukk HI
En liten mamma Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kan si at dette bare er en fase! De driver å utforsker stemmen, de syns jo det er spennende å høre hvaslags lyder de kan lage! Akkurat nå driver jenta mi å synger, det er utrolig koselig, og mye bedre å høre på enn den hylinga ho koste seg med for en måneds tid siden... Og nå har snuppa mi blitt ferdig med den perioden hvor ho kløyp og dasket når ho lekte med oss og andre barn! Det med hylinga sa vi aldri noe på, lot henne bare kose seg. Det skadet jo ingen... Men hver gang ho kløyp eller slo sa vi "Nei Hedda, ikke slå\klype, bare kose. Sånn.." Og så viste vi henne med handa hennes hvordan vi koser mykt og forsiktig.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ok, fase, bare en fase...pust sakte inn og ut, bare en fase! He he Jeg har vært litt usikker på det med klyping/lugging for tenkte at en på 7 mnd ikke forstår "nei eller ikke" men det du skriver om å vise hvordan det kan gjøres høres fornuftig ut så skal prøve det. HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Åh nå hadde vi en sånn kjempefin kosestund som jeg trengte...etter formiddagslur ville han bare ligge i armene mine og kose. Ingen brøling, skriking eller lugging. Bare rolig gutt med verdens vakreste blå øyne som så på meg ,-) HI
**Frøken84** Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 hehe.. snuppa mi på 5mnd har funnet ut at hun kan hyle (type karusell hyling) det er helt fantastisk å høre på... NOT.. hehehe;0)
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Hun her har også lært å hyle. Vi er vel på 4 uka med sirener
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Her også er det sirener. Uuuuuul og hyyyyyyyyyl!!!!! Er dette alderen for å begynne å sutre og hyle hver gang mamma snur ryggen til også eller? Grrrrr, så slitsomt. Lille, snille jenta mi, som har elsket å ligge på gulvet å leke siden hun var et par mnd. Har ikke brydd seg noe særlig om jeg går litt til og fra stua. Men ikke nå lenger, hvis jeg går ut døra, så hyler eller sutrer hun med en gang. Enda hun ofte kan se meg... Hun 6,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå