Gå til innhold

Mye bedre plass i to'ern, gitt! Og veldig positiv opplevelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexlivet vårt var en dårlig vits første halvdel av svangerskapet; jeg var kvalmere enn kvalm veldig lenge, fikk deretter bekkenløsning og masse vann i kroppen, og ble stor fort. Vanlig samleie var rett og slett ikke behagelig, for jeg følte at jeg både var for tørr og at det var dårlig plass der. Mannen min foreslo analsex, men jeg hadde ganske høy terskel på det. Han, på sin side, hadde imidlertid høy terskel på å gå og kjøpe glidemiddel på det lokale apoteket. Begge bestemte seg for å hoppe i det, og det har vi ikke angret på! ("Sigrid anbefalte dette glidemiddelet, kjære!") Analsex høres jo akkurat passe grisete ut, men det er ikke det! Det er ikke vondt engang, men man må ta det litt med ro i starten. Og jeg synes at sex'en på den måten liksom blir flyttet vekk fra graviditeten og den litt slitsomme følelsen av å være "stappet". Dette hadde jeg stor glede av, og anbefaler det på det varmeste! Ikke noe å grue seg for!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et grisete innlegg, med en grisete overskrift!

Dette kan du da skrive om et annet sted på forumet!

Skrevet

hehehehe, nei synes det er helt greit å lese slikt jeg, mulig vi må prøve selv etterhvert som magen blir diger.

Skrevet

Helt enig, spar oss for slike innlegg!!!

Skrevet

Hva er det som er så grisete med dette innlegget?

Synes det er fint at man kan eksperimentere litt og få tilbake litt gnist i senga nå i disse dager..

Merker selv hvor håpløst ting virker om dagen når magen er så stor og i veien, så setter faktisk pris på at folk kommer med forslag og forteller om egne erfaringer.

Hvorfor være så pripne?

Dere så jo klart og tydelig hva som stod i overskriften på innlegget, så hvorfor gå inn å lese hvis dere er så sinnsykt hårsåre!!

Er alt for mange som blir kjedelig og kjerring så fort de blir gravide og skal bli mamma..

Herregud.. Lev livet litt da jenter.. Kos dere mens dere kan!!

Skrevet

signerer under på Moyra_*Fødeklar*! :)

Skrevet

Var det like godt for deg da? Jeg ser for meg at det kjennes bare ut som man har en bæsj man ikke blir kvitt. Kan ikke tenke meg noe verre enn å prøve analsex.. (Sorry, litt teit skrevet..)

Skrevet

Skjønner skepsisen..

Men det er absolutt verdt et forsøk...... Bare bruk tid ;)

Skrevet

Hvorfor gå inn å lese når man ser overskriften?

For når jeg så hva det stod kunne jeg aldri tenke meg at det omhandlet rasshølet! Trodde det måtte være noe annet.

Jeg elsker sex og har selv prøvd analsex flere ganger, og har ikke noe imot det, men det går da ann å skrive om dette på et mer passende forum, eller isåfall revurdere den overskriften for jeg synes den var altfor direkte!

Skrevet

Hva kan være et mer passende sted å skrive om sex-tips for gravide , enn på et forum for gravide?

Hva annet kunne egentlig to'ern bety???

Er det ikke litt selvmotsigende å si at overskriften var for direkte når du selv sier at du ikke skjønte hva det handlet om før du gikk inn og sjekket hva det stod?

Personlig synes jeg at ordbruken i overskriften var mye mer moderat enn ordet du bruker i ditt innlegg!

Skrevet

har aldri prøvd, men ble heller ikke støtt av inlegget! hun skrev jo veldig "moderat" som du Moyra sier her!

Skjønte ikke helt hva hun mente med en gang jeg så overskriften, men hun uttrykket seg jo veldig forsiktig!

Folk skal krangle på ALT

Skrevet

ser heller ingenting galt med innlegget, er jo tross alt et forum for gravide og sex er jo ofte et heftig og viktig tema under svangerskapet.

vi er vel alle oppmerksome på at sex stillingene og "metodene" vi bruker i senga ikke er like lett å fortsette med når man plutselig føler at en tredjemann i magen tar ganske stor plass av både sexlivet og senga!=)

flott at noen tørr komme med tips og råd, både anonymt og med nick, desuten er det lett å skille ut seriøse og useriøse innlegg!

Skrevet

uff...hehe... INGEN SNABEL DER DET LEGGES KABEL!!!!!!!! hehe...

men smaken er jo som baken da..hihi.....

Skrevet

så fint at dere fant en god løsning:) vi har brukt å ha analsex både før og under svangerskapet, men nå i slutten har jeg vært så plaga med avføringa mi at jeg ikke tør tanken på å få noe oppi der, med frykt for at noe ska komme ut igjen:P hehe! men kos deg vidre, du! sex er sunt for kropp og sjel, uansett hvilken form, bare man liker det selv:)

Skrevet

Alvorlig talt: innlegget var ment å provosere, være direkte på en ikke-ufin måte og ufarliggjøre noe jeg selv hadde vært skeptisk til lenge. Samtidig finnes det faglige innlegg her på BIM som foreslår nettopp analsex - blant annet fordi mange kvier seg for å ha vanlig vaginalt samleie fordi de føler at de "hilser" på babyen der inne. Det problemet hadde ikke mannen min og jeg, men jeg syntes ikke samleiet var behagelig, rett og slett. Det er heller ikke til å komme fra at også endetarmsåpningen er en erogen sone - det er opplest og vedtatt for lenge siden. Kan godt hende at innlegget burde ha vært plassert et annet sted, men på debattsidene for nettopp sex og samliv syntes jeg det var mer sjekking enn seriøse innlegg. Derfor plasserte jeg det her. 3. trimester byr på en rekke utfordringer - deriblant å opprettholde en fin nærhet til partner gjennom sex, og ivareta leken mellom to som elsker hverandre. Analsex kan være et alternativ, og målet mitt var rett og slett å snakke om det for på den måten å ufarliggjøre det. God søndagskveld! :o)

HI

Skrevet

hehe for en jeng !!:) jeg syns det er for jævlig vont...får ikke halve inn en gang...fatter ikke hvordan folk klarer det...må vere vid i reva kansje...

neida hver sin lyst :)

Skrevet

Jeg for min del takker for innlegget, og ønsker velkommen flere av samme sorten! Mektig lei av slimpropp og dårlig sexliv historier! Det er jo herlig om man selv i graviditeten kan gi sitt sexliv en ekstra dimensjon. Kjenner meg igjen i situasjonen med tørrhet og glidekrem. Blir liksom ikke helt det samme som før. Gleder meg til at kroppen er tilbake i normalform igjen, men vet av erfaring at selv om magen forsvinner relativt fort så tar det tid før andre ting er som før. Så lenge man ammer er kroppen full av hormoner som kan gi tørrhet, og puppa er jo fulla av melk! Konklusjon: sexsuelle utfordringer kan trenge nye løsninger ;-)

Skrevet

Veldig enig med deg HI, analsex er et superbra alternativ når man er gravid. Anbefales! Både jeg og kjæresten har stor glede av dette nå:-)

Skrevet

HAHAHA trodde dette var et inlegg om ei som hadde tatt avføringsmiddel og forståppelsen var et sage blott...men det hjalp sikkert å stake opp åsså da MOHAHAHAHAHA

Skrevet

Prøv å slappe godt av først, og ta det cm for cm, kan være sinnsykt vondt hvis han bare kjører den inn, men sinnsykt godt når han gir det litt tid. En annen ting jeg har merket er at jo klarere jeg er (skikkelig oppvarmet!), jo lettere går det :-)

Skrevet

Vi har hatt masse analsex, mest før jeg ble gravid..men og litt under graviditeten...det går for meg så det jooooomer hver gang ( må stimulere klitoris samtidig da)

Jeg er forøvrig våt i musa og jeg da...syns det er så mange som nevner tørrhet og glidemiddel- har ikke jeg merka no til:)

gleder meg til å ha hard, deilig sex igjen...uten stOOOr mage:)

er mer skjør nå merker jeg..så liker ikke så godt den harde formen for sex som vi hadde før, men blitt mer fan av myk sex'n!!

Skrevet

Jeg signerer på at analsex har vært bedre enn vaginal sex de siste månedene. Man trenger god tid for å varme opp, og en god glidekrem, men når man først er i gang er det bra:)

Skrevet

Så flott! Hos oss er analsex mer en "special treat" av og til når vi føler for det. Vil også si at nå er det heller er bedre enn vondere, sammenlignet med før jeg ble gravid.

At analsex kan være bedre/lettere nå kommer gjerne av at vi har hormoner i kroppen som gjør at musklaturen slapper mer av (maten tar jo f.eks. også lenger tid gjennom systemet nå pga dette), så det gjør gjerne at lukkemusklene gir lettere etter?

Lurer...

Skrevet

Ser at det er svært delte meninger om dette innlegget.Det er et forum her som heter "sex i svangerskapet". Kan være innlegget ditt vil bli bedre mottat der :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det skal være et problem å legge ut et sex innlegg her!! Er vel ingen her som er jomfru går jeg ut i fra!!! Og vi er vel voksne mennesker som tåler å høre om sex?? Synes det er ekklere å høre om slimpropp og hva slags farger og konsistens den har enn noen som har analsex!

Er visst noen som skal klage på alt man sier her inne..

Håper flere tør å si sine meninger og erfaringer her inne ang. sex jeg!

Har selv vært på sex i svangerskapet... Og er ganske dødt der inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...