chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan går det med dere? Er det noen med symptomer og svake tester her inne? Må holde meg oppdatert på dere selv om jeg ikke selv er inne her så mye lenger. Vi har nesten fått satt oss en dato, vi får svar på samboers prøver innen 14 des, og ved første menstrasjon deretter vil vi kunne komme igang ved maigaard-klinikken i Danmark=) Så innen midten på Januar har vi mest sannsynlig innsatt eggene for første gang og venter vel da i spenning på resultatet... Ser at enden nærmer seg=) Håper jo selvfølgelig at vi klarer det selv, samboer er startet på kuren og jeg har IKM neste mandag, hadde vert supert å fått pos test innen jul da men tror ikke så altfor mye på det egentlig... Så nå vil jeg bare være her å vente i spenning og håpe og glede meg på deres vegne-alle dere som har fulgt meg og backet meg opp når tiden har vert tøffest!! Dere er kjempe gode og ha og ønsker alle sammen lykke til!=)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 hei.. jeg har hatt symptomer en mnds tid nå, tok en test for en uke siden. var neg, men tok den alt for tidlig fikk jeg beskjed om. Jeg hadde ikm i går , ikke mens enda.. skal til lege i morgen, skal ta test da viss ingen mens har kommet.. Dere for ha lykke til å håpe på en fin julegave i år:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Åh, får håpe på positivt resultat hos legen da=) Krysser fingrene for deg.. Håper på en fin julegave ja=)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Takk, ja vi kan jo håpe:-) Blir spennende i hvertfall...Jeg har ikke noe tegn på noe mens heller..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ja det er alltid like spennende=) Har selv IKM en uke men regner med den kommer når den skal..
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Det trodde jeg å, men ingen mens enda. Håper det ikke kommer noe mens på deg heller om en uke:-) Jeg er så stinn i magen, føler så anderledes..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe, ja det hadde vert supert om den ikke kom, men sjangsene for at vi skal klare det selv er minimale akkurat nå så håpet er ikke så stort egentlig. Har mens-murringer, stikkinger, småkvalm, "tunge" ømme pupper men det er nok bare mensen som sier at den er på vei.. Er mye sulten, men dette er heller ikke noe uvanlig... Men krysser alle fingre for deg=)!!!
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Januar blir en skikkelig spennende måned for dere da! Ønsker dere masse lykke til! Det må jo snart være din tur nå! Da jeg begynte her inne, så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle bruke mer enn 6 pp på å bli gravid. Hadde liksom forberedt meg på det... Er nå i 7 pp og samboer og jeg begynner å forberede oss på plan b! han skal teste sine sædceller (hjemmetest) neste uke, jeg begynner med akupunktur på mandag, og har i tillegg kjøpt progesta care kremen som jeg skal begynne på så snart jeg finner ut hvordan den skal brukes...! Hvis ikke noe av dette hjelper så skal jeg til legen i januar og begynne å "lufte problemene" for han. Han elsker barn, så jeg regner med å få hjelp så fort som mulig! I mellomtiden håper vi på positive tester hver måned! Du må holde oss oppdaterte på hvordan det går med deg:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 Ja desember og januar blir liksom "avgjørende" hehe, håper nesten på negativt svar bare slik vi får komme igang å håpe på at vi lykkes første gangen=) Selv om det hadde jo vert det beste at sambo ble "frisk" å at vi klarte dette selv, bedre for økonomien og... heh Vi trodde også at det skulle gå rimelig kjapt å bli gravid, men det gikk 11 mnd før jeg fikk igjen EL og etter det har vi hatt en sikker SA og en SA under tvil.... Så vet alt om ventingen du.. hehe=) Håper ingenting er galt med dere og at dere snart får den etterlengtede positive testen!! Bare å starte med "luftingen" av problemet som du sier, så vet de alt og kan følge med deg underveis.. litt enklere da kanskje når og om dere virkelig trenger det! Jeg skal nok være her å fortelle om hvor det går ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå