FrøkenSprøken Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Noen plasser som er billige og bra? Takk:)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Eurofoto eller allfote..noen ganger fotoknutsen og japanfoto:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Elkjøp! Blitt skuffet over eurofoto siste gangene..
FrøkenSprøken Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hvvo mye koster det der da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Fotolabo! Knall fornøyd!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 prisene varierer endel på de forskjellige stedene, i forhold til kampanjer osv. Husker ikke helt hvor mye bildene koster på elkjøp men det skal jo være billig da. Sist gang fremkalte jeg i så mange forskjellige størrelser så kikket ikke på prisene på "vanlige formater" Jeg liker den opplasteren til elkjøp, lett å bestille og lage fotobøker..
FrøkenSprøken Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Har prøvd fortolabo før, og var mildt sagt ikke fornøyd. Har ALDRI sett så dårlige bilder i hele mitt liv! De vi hadde tatt med mitt (billige) kamera var fine, men alle vi hadde tatt med kameraet til pappaen (et dyrt speilreflekskamera) var helt elendige. Virker som om de ikke klarer å behandle bilder fra kamera med svært høy oppløsning.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Å? Jeg har fremkalt mange fra mitt speilrefleks kamera, og har bare fått bra bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå