Gå til innhold

Gruer meg til UL, flere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, både gleder og gruer meg. Redd for at de finner noe galt. Har født ei frisk å fin datter som nå er 2,5 år så det er ingenting som tilsier at noe skal være galt. Men tenker mere på dette denne gangen.

Det er jo ett pluss at man ikke finner noen innlegg om at noen har fått beskjed om at noe er galt ved ord.ul, er bare så redd for at ting ikke er som de skal.

Hilsen bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glede gruet meg litt til UL i uke 18, men det ble fort glemt når vi så lille nurket inni der. Prøv å ikke tenke så mye på¨alt som kan være galt, sannsynligheten for at noe er det er veeeldig liten.

Nyyyyt tiden som gravid og gled deg heller så godt du kan til UL.

Skrevet

Er vel ganske normalt å ha slike følelser før UL.

Jeg var også nervøs, selv om jeg hadde kjent masse liv i forkant.

Men som du sier selv, i de aller aller fleste tilfeller går det kjempebra, og det gjør det sikkert hos dere også!!!

Lykke til, tenk hvor stas det blir å se babyen:-)

Skrevet

Jeg gruer og gleder meg..... Er litt redd for at det skal være noe galt, men sjansen for det er jo ikke så stor. Har ikke kjent så mye liv enda, hadde kanskje vært litt mer beroliget hvis jeg hadde kjent litt mer.

Men jeg er av den typen som bekymrer meg for alt, sambo gleder seg bare. :)

Skrevet

Jeg gruer meg så utrolig masse... Gleder meg nesten ikke i det hele tatt:( Har vært på tidlig UL da jeg var 10+5, og da så alt normalt ut.. Men de kan vel ikke se alt da??

Ganske frustrerende å grue seg så fælt til noe man burde glede seg over!

Får håpe vi alle blir positvt overrasket på den store dagen da, hehe;)

8 dager til jeg skal.. Kommer sikkert til å begynne å grine når jeg skal inn :(

Skrevet

Åh, ja! Gruet meg noe helt forferdelig! Hadde store problemer med å konsentrere meg om noe som helst tidligere på dagen. Måtte vente i 5 minutter, og hadde helt forferdelig vondt i magen av grue de 5 minuttene! Synes det bare blir værre for hvert barn! (har 2 fra før) Det har nok sikker meg å gjøre at vi allerede er i ferd med å kjenne på morsfølelsen, og får litt sånn "hønemortendenser" :-) Beskyttelsesinstinktet kommer tidlig :-) Prøv og si til deg selv at dette er helt normalt, og at du rett og slett er litt "hønemor" fordi du rett og slett holder på å utvikle nære, varme og fine følelser for den lille babyen som ligger og koser seg i magen din :-) Gruen til ul er oftest et resultat av masse god og fin kjærlighet :-)

Skrevet

Jeg har hatt UL for tre uker siden, og grudde meg skikkelig! Gledet meg ikke , bare gruet meg. Tenkte på alt som kunne være galt, om babyen var død etc. Kjønnet tenkte jeg ikke på engang. Dette er mitt 3. barn- og det blir bare værre og værre. Men desto deiligere å se at alt ser fint ut- svever jo på skyer resten av dagen:)

Jordmor på UL sa at det definitivt var flergangsfødende, spesielt de som ventet nr 3 eller flere, som oftest var mest nervøse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...