Gå til innhold

Bhg jeg jobber i skal legges ned =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed på fredag. Har hatt helgen på meg til å tenke litt. Har fast jobb i kommunen da, så står ikke uten jobb. MEN det er jo der jeg er som jeg vil være! Den supre gjengen og verdens beste sjef!! Dette skjer når jeg er ferdig med permisjonen min da, så har i realiteten ingen plass å tilbake til. Gruer meg skikkelig! Begynte der i oktober og jobbet til april før jeg gikk ut i permisjon, å så må jeg inn til en ny gjeng igjen =( FOR NOE DRITT!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, vet AKKURAT åssen du har det!!!

Hadde verdens herligste kollegaer og verdens beste arbeidsmiljø, da det ble bestemt at avd skulle bli lagt ned!

Den ble lagt ned når jeg gikk ut i permisjon, så jeg skulle da tilbake til ny jobb et annet sted når jeg var ferdig..

Grua meg no sinnsykt, og søkte mange andre jobber (ALT mulig for å slippe å begynne på dette nye stedet)

Nå har jeg vært der i 1 mnd, og jeg stortrives! Får jeg tilbud om annen jobb, så takker jeg nei!

Har heldigvis god kontakt med de gamle kollegene mine, vi skal faktisk på juleshopping/overnatting-tur i November!

Sender deg en stor klem! Det ordner seg GARANTERT!

Skrevet

Synes det er så vanskelig når jeg ikke vet hvor jeg skal også da.. Crap! Vet jo heller ikke hvilke arbeidsoppgaver jeg får på den nye plassen. Håper selvfølgelig i det lengste at jeg får bli likevel da (sjefen har 2 hus, men får ikke ha en sekretær i 100% stilling) Får vel bare vente å se.

Kommer nok til å ha kontakt med noen av de i allefall, vi er stort sett på samme alder. Å noen av oss fikk baby samtidig også så.

Takker for klem!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...