MissUnderCover Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har drevet og gitt snuppa mi smaksprøver på grøt og fruktmos i det siste, bare små skjeer. Litt annenhver dag... Så hender det jeg pumper meg litt, for å holde produksjonen ved like.. gjør det hvis tuppa ikke spiser tom puppen. Så hadde litt mm som jeg blanda til grøt, det ble litt mer enn vanlig, siden jeg tenkte jeg skulle bruke den melkeskvetten jeg hadde. Den fikk hun litt seinere enn vanlig, ca klokka sju i går kveld. Hun sov hele natta, fra 21:00 til 06:00. da fikk hun pupp, så koste vi litt, så sto vi opp sju. Jeg synes det er helt greit å stå opp sju. Ville dere fortsatt å gi grøt på samme måte, eller skal jeg fortsette å gi som før? (da sover hun ikke hele natta, våkner for pupp to ganger) Dette ble kanskje litt rotete men ønsker synspunkter.....
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Du har jo gitt smaksprøver og sett at det går bra, og hun er jo nærmere 5 mnd så jeg ser ikke noen grunn til at du ikke skal fortsette med grøt. Mange barn trenger fast føde før de er 6 mnd, alle barn er jo forskjellige Og deilig med en hel natt søvn for mor også..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor gammel er snuppa di ? Vurderer selv og begynne med litt smaksprøver til min sønn på 4 mnd. Jeg synes det høres kjempe flott ut, snuppa di virker god og fornøyd Jeg ville fortsatt slik du gjør jeg !!
MissUnderCover Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Tusen takk for raske svar, hun er straks 5 mnd ja, da tror jeg jeg fortsetter med å gi litt grøt på kveld jeg.. Hun virker jo fornøyd ellers om hun ikke får og da, det er det som gjør meg usikker på om det er nødvendig...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jo, men nesten måned er jo hun 6 måneder, da skal hun jo begynne med grøt uannsett, kan likegodt være vandt med det da så lenge hun liker det og sover godt, er det jo bare bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå