monyh Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har en sønn som blir 3mnd den 30 oktober. Har hørt om "fantomspark". Kan dette komme såpass lenge etter en fødsel? Det var vel første gang for ca to uker siden at jeg kjente "liv". Har bare vært litt bevegelser et par-tre ganger i uken,men i går etter at vi hadde lagt oss så kjentes det akurat ut som en baby som snudde seg i magen, fikk frysninger i hele kroppen, hehe....magen rørte på seg på utsiden også. Kan det være mulig at jeg er gravid og er det evt mulig og kjenne liv så tidlig? (kjente ikke noe før jeg var ca 4mnd på vei med Dennis). Jeg tok en test for ca tre uker siden, denne var negativ, noen dager senere fikk jeg mensen. Hva tror dere? kan jeg være gravid? eller kan det være noe annet som "beveger" seg i magen min? Har tatt keisersnitt hvis dette er av betydning. På forhånd takk for innspill:=)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Uansett så ville du ikke kunne kjent så mye bevegelse før forseret var ganske stort. Svake bevegelser er det mulig, men sjelden å kjenne fra uke 9 og oppover, men at magen også beveger seg - ja da må du være omtrent halveis. Siden tu tok negativ test for 3 uker siden, ser jeg det som umulig at det er et forster du kjenner. Sikkert bare kroppen som ramler tilbake på plass etter å ha vært skvist av en baby i lengre tid :-) Fantomspark kjente jeg ihvertfall 5 mnd etter fødselen sist, men bare svakt.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 det er nok tarmene dine som spiller deg et puss:o) de strever med å finne tilbake til sin originale plass. de ble jo ganske dytta rundt da babyen skulle ha plass:o) sa at du kjente "babyen snu seg" var nok tarmer som "falt bortover". jeg husker at jeg lå å så på at det "sparka" rett ved ribbeinet mitt. da var det nok tarmen som lå litt uheldig til, og det var nok bare luft som passerte:o) det er over et år siden, og enda ikke noen baby her så... ) og dette skjedde med meg frem til poden var 11-12mnd altså! skikkelig ekkelt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå