mamma sin kompis Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, jeg er gravid igjen, men nr 2. Men synes alt er så mye annerledes nå en ved nr.1. Det verste av alt er at jeg tenker på både SA og MA, ( ikke opplevd før) noe jeg ikke tenkte på 1. gangen. Mye fordi jeg har mer murringer og stikkinger i magen nå. Har ikke blødd heldigvis. Vet ikke hvor langt på vei jeg er. Skal til ul onsdagen, pga jeg må på fragmin. Tror jeg er 4 uker på vei. Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, og leve normalt. men det ligger i bakhode og svirrer. Blir ikke noe bedre med at jeg er inne på BIM og leser...... Noen her som har opplevd det samme? Er veldig spent til onsdagen
Sololight Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg var også mye mer obs på alle murringer og vondter, og var livredd for sa og ma da jeg gikk med nr 2....det var veldig slitsomt, men når alt kom til alt kom det jo ut en velskapt liten gutt:-) Hadde mye stikninger i starten på svangerskapet jeg også, så jeg tror det er normalt:-)
Sololight Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Gratulerer med lille spira forresten!!
PAVEEL Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 husker jeg tenkte sånn.... skal virkelig JEG være så heldig at jeg skal få enda et barn....tenkte mye på ma og sa ja..... men nå sitter jeg her da, med en på 3,5 og en på 15 mnd:-) friske og raske begge to:-)
mamma sin kompis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 ååååå, så fint å se at det ikke er bare meg. Nå har det seg slik å at jeg var til utvendig ul om tirsdagen, men legen kunne ikke finne noe. Sikkert så tidlig at det ikke vises. Men legen måtte jo selvsagt komme med sine teorier da. Både positive og negativ. Men skal til gyn ul om onsdagen, stoler litt mer på gyn ja. Så tar ikke alt så høytidlig det legen sa. Men men....nei, nå skal jeg slutte med det tullet, og bare kose meg fram til onsdagen, og etter det kose meg videre med en voksende spire tvi, tvi.....
PAVEEL Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 ja, deter enkelt folk legene og legge ut om div negative ting....akkurat som det i magen ikke er verdt en ting før det er gått 24 uker....man knytter jo bånd med en eneste gang man ser den røde/blå streken på pinnen:-) går vel bra dette tenker jeg, uansett....kos deg. er jo ikke noe mer sjanse for at du mister om du gjør det:-)
mamma sin kompis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 bånd er der. Er oppblåst fortiden, så jeg ligger der å stryker på magen, og snakker til det hehe...gleder meg til å fortelle gutten min på 2 år, må vente litt, han er litt slarvete skikkkeli opphengt i babyer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå