Gå til innhold

Noen som har et tips til en romantisk weekend??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å unne oss en helg bare for oss før tvillingene kommer. Kan bli lenge til neste gang;)) Er det noen som har noen gode ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka med et spa opphold ? veit dei har massasje for gravide

Skrevet

Vi var på cruise med Jewel of the Seas. Var 4 dager bare, men ufattelig deilig. Vet ikke hvor den type båt går nå om dagen da. Det var late dager, masse god mat, spa osv osv.

Eller en langhelg til Barcelona eller Amsterdam. Det står også høyt på listen om dagen :o)

Skrevet

Man trenger ikke reise så langt for at det skal bli hyggelig. Det kommer jo litt an på hvor i norge dere bor da selvfølgelig.

Bare å reise med båten over til Strømstad og bo en natt på Quality spa og resort i strømstad er jo en begivenhet, flott hotell hvor man kan sløve i spa avdelingen. Så kan man jo ta litt julehandel i Sverige samtidig. Jeg har bursdag i november og har sagt at jeg ønsker meg dette i bursdagspresang. Håper jeg får ønsket mitt oppfylt:-)

Ellers så går det jo an å ta en førjulstur til Gøteborg på julemarkedet i Liseberg, fantastisk fint med masser av god julestemning og flotte lys. Det kommer jo da også selvfølgelig an på når dere har termin da.....

Håper dere får en fin helg uansett:-)

Skrevet

Vi reiste til London bl.a. det var fantastisk. Var på musical, ute på restaurant hver kveld....og gjorde mye morsomt sammen den helga. Vi stressa ikke rundt for å få med oss alt....vi bestemte oss for å nyte hverandre og bare ta litt sightseing denne gangen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...