nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 vil bare kjøpe en liten ting, ikke noe dyrt eller noe, for vi feirer egentlig ikke farsdag... men bare en liten oppmerksomhet, kanskje... i fjor fikk han krus med bilde av lille på. det er utslitt, da, he he, så kanskje jeg skal bestille nytt...
*ale* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Her kjøper vi ingenting. Fin tegning og frokost på sega er praksisen vår:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Pappaen får stort sett klær. Det er noe han uansett trenger, men ikke kjøper selv. Og nå som vi har en liten gutt, er det han mammaen handler til, hehe. Pappa blir rett og slett litt forsømt. Så : En ny genser eller skjorte tenker jeg + fint kort fra jr da.
*Lissi* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Aner ikke enda. I fjor fikk han klær, skal prøve å komme på noe "lurt" i år:-)
Storebror & Lillesøster Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har bestilt krus med bilde av lillegutt og musematte med bilde av han på.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Tror jeg skal kjøpe simosons xboks spillet.
NessaS Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Det samme som *ale*. Samme praksis ved morsdag. Kjøpepresset er stort nok som det er.
## lille blomst ## Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Har bestilt krus med bilde av barna på. Han fikk også et til jul i fjor, men det er utslitt, så nå blir det et nytt et :-))
katty Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Ifjord fikk han krus med bilde av ungene som flere fedre her inne;o) I år vet jeg ikke hva det blir. Ikke noe store greier hvertfall...skal jo ikke koste en formue.
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 vet ikke helt... pleier ikke å være noe som er så skrekkelig dyrt... en boxershorts eller noe er standard.. i fjor fikk han pondusbok. så kanskje han skal få det i år også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå