Gå til innhold

snuppa har fått seg en beste kompis..;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var vi på vei hjem.. så traff vi på naboen og nabogutten. (han er et år eldre enn henne).. de går på samme avdeling i barnehagen og.. og var kjempe glad for å se hverandre.. ropte navnene på hverandre og løp mot hverandre.. så gikk de rundt å lekte.. mens jeg snakket med naboen. plutselig ville snuppa prøve sykkelen hans. men han ville sykle og.. så jeg satt henne bak på lasteplanen.. og du skulle sett to STOLTE barn da.. begge gliste fra øret til øret. de syklet og syklet. så gikk de av og lekte litt i dukkehuset osv.. gjorde akkurat det samme og satt å pratet sammen. så var det ut på sykkel tur igjen. han ventet på at hun skulle sitte seg på osv.

da vi skulle gå inn skulle jeg bare vise naboen noe inne hos oss så nabogutten var med inn og de løp rett på rommet hennes og begynte å leke med engang. var så søte.. og når han gikk så begynte snuppa å gråte og rope navnet hans.. kjempe søtt da..;)

så nå tror jeg virkelig hun har fått seg en beste kompis.. ;)

de er forresten ca 2.5 år og 1.5 år..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe. Ja, er de ikke søte?

Vi bor i en studentblokk med mange andre barnefamilier, og er sammen med en venninne av med og hennes sønn så godt som hver eneste ettermiddag. Bruker å spise middag sammen.

Nå har mini (18 mnd) begynt å spørre etter sønnen til venninna mi med en gang jeg henter han i barnehagen, og han blir helt knust hvis ikke Marcus er hjemme hos oss eller vi kan gå dit MED EN GANG vi kommer hjem.

Setter seg på gulvet og hylgriner. Og er helt utrøstelig. Gråt faktisk til han kastet opp her er dag :-/

Men er jo godt at de blir glade i hverandre da! :)

Skrevet

så kjekt da..;) de er no søte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...