Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Nå tenker dere kanskje at jeg har stått opp fordi ett eller begge barna har stått opp, men neida, de sover fremdeles. Men hvorfor i all verden er jeg oppe da? Jeg som jo er b-menneske, og sover glatt til kl 12 hvis jeg får sjansen. Er jo kjempemørkt her, og ingenting som forstyrrer, men likevel stod jeg opp da jeg våkna. Skjedde i går også!
Sololight Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Er det ikke deilig da?? Jeg var også B-menneske en gang i tiden, men nå er det ingenting som er bedre en den lille stunden før de andre står opp om morgenen:-) ..ikke det at det skjer så ofte da, for mini er stort sett våken grytidlig... God morgen, forresten:-)
polarn & pyrene Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Har det samme problemet som deg. Var ett B menneske för jeg fikk barn, men nå 2 år etter så er jeg den förste i huset som våkner og vennter på att jenta mi skal stå opp også. Har begynt å våkne opp litt för 7 hver dag, men resten av familien gjerne sover til 9 og 10. Men i dag vekket jeg jenta mi jeg, ville ikke sitte her helt alene.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Men jeg er jo ikke akkurat våken og sprek...kjenner meg veldig trøtt! Men nå våkna heldigvis snulla, så vi skal leke!:-) God morgen til dere også!
mamma sin kompis Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe, du er som meg du. Selv om jeg all tid har hvert litt a- menneske. kan sove til 10 vist sjansen byr seg, men når poden er borte og jeg kan ligge lenge, ja så våkner jeg 7-8 og må bare opp Kroppen er innstilt!!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Sånn gjør jeg det også v og til. Ingentign er som den fredelige stunden før lille krapyl våkner og er helt i 100. Lese avisen, fyre i peisen - nafse en sjokolade :-) Deilig.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Sjokolade...der sa du noe! Vesla våkna litt, men da lekte snulla...så fikk snulla frokost da vesla sovna igjen. Og nå skal altså jeg spise croissant!:-) Barnefar kommer jo ikke til å skjønne en ting når han våkner og oppdager at klokka ikke er 8!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Samme her i dag, men det var jammen luksus med avis og kaffe helt alene. Vurderer å bli a menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå