ღhælgelainnღ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Skal feire 4 årsdagen til gutten vår neste helg, barneselskap på lørdag og besteforeldre, onkler og tanter osv. på søndag. Det kommer 8 barn fra barnehagen, så da lurte jeg på hva jeg skal servere maten på? Noen med erfaring om det her? Brukte dere papp tallerkener - og kopper? Hva med drikke, gir jeg dem brus eller f.eks. fun light saft? Kan jo være noen som blir skikkelig hyper hvis de får i seg for mye brus?
tullerusk Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Vi pleier å bruke plastduk, papp tallerkener og kopper. Har pleid å gi brus til drikke. Kan jo kjøpe pepsi max istede for cola. Men fun light saft går sikkert greit. Tror kanskje foreldrene vil gi beskjed om det vist barnet deres blir hyper av sukker. Det ville iallefall jeg gjordt. Er en i min datters klasse som blir skikkelig hyper, så da ga moren bedskjed om det. At hun kunne få sukkerfri brus/saft. Lykke til, er gøy med barnebesøk:o)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Vi pleier å ha et barnevord og et vovksenbord. Barnebordet pyntes etter tema, med papptallerker etc. med kult motiv. Men vi bruker vanlig duk da. Voksen bordet er standard kaffebord med pen service etc. Et alternativ til papp er jo sånne plast tallerker etc fra ikea, de er jo dekorative med masse farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå