Gå til innhold

jævli flaut for bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahahahahaha :-)))))

så siiinnsykt flaut, håper de ikke "tar gullet hem"

jævla idioter, Gud så utrolig mongolide de må føle seg nå! hahahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg er forsåvidt fra Bergen, men føler meg ikke noe særlig mere mongoloid i dag enn i forgårs. Det er ikke alle som er opptatt av fotball, eller Brann for den del - selv om man bor i Bergen.

Men, ja - pinlig for supportere og fest arrangører å ta seieren så til de grader på forskudd.

Skrevet

Det var pinlig ja! Men føles desto bedre å være Ålesunder da :)

Skrevet

Og sånne som deg gjør meg jo stolt over å ikke være bergenser. Not. Hvorfor skulle de føle seg mongolide? Og hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Hehe... Jeg er IKKE fan av Brann, og er glad for at de tapte denne kampen, men jeg ville aldri oppført meg så fjortis som deg, HI. Brann kommer etter all sannsynlighet til å få gullet med seg "hem" likevel. Da sitter du der med skjegget i postkassa og latteren kveles i ditt eget sursøte oppgulp. ;-)

Skrevet

Hahaha, jeg kommer ikke til å sitte med skjegget i postkassa uansett, nemlig fordi at akkurat det som skjedde I GÅR virkelig var sinnsykt morsomt. Pinlig!!!! Mulig de tar gullet til slutt, men om ikke.. herreguuuud, da blir det flaut å være brann-fan... å jeg HÅPER virkerlig.. virkelig at det skjærer seg totalt... hahahahaha.. HEIA ROSENBORG!!!!

HI

Skrevet

Som jeg sa så tar de nok gullet med seg "hem" likevel. Denne kampen var bare et midlertidig tilbakeslag. De har all grunn til å feire uansett.

Heia Rosenborg, ja. :-)

Skrevet

de gjør nok det :-)

et tilbakeslag som jeg likte, hihi!

jaja..

Skrevet

Litt irriterende overskrift.

Det er temmelig mange bergensere som driter langt i hvem som vinner en fotballkamp (eller ti..). Samme som at det finnes ganske mange bergensere som ønsker buekorpsene død og begravet.

Så, nei. Det er ikke flaut for Bergen. Men det er sikkert kjipt for de som er supportere. På lik linje som at det er kjipt for alle fotballsupportere at laget de heier på ikke vinner.

For øvrig anbefaler jeg deg å oppsøke et annet forum om du virkelig har et så intenst engasjement i å tirre opp fotballsupportere eller om du i det hele tatt er så fotballinteressert.

Skrevet

Hehe... Jeg kan love deg, KaMa, at jeg ønsket buekorpsene død og begravet den lørdagen jeg satt på bussen og hadde det jævlig travelt fordi sentrene skulle stenge om kort tid. *Aaaaargh* Er det LOV å hindre trafikken i "ompa ompa"-ideologiens navn ? (Bussen sto fast på Bryggen i nærmere en halvtime...!)

Skrevet

Å gud bedre.. å slike idioter som dere gjør at det blir enda mer morsomt for meg :-)))))))))))))

uuuuu med braaaaaaann! hahahahaha.. tapere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...