Dream Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har nå levd i "eksil" i laaaaang tid. Ikke hatt tid til annet enn heimen, barn, barnebarn og en veldig syk tenåring. Nå har imidlertid datter, barnebarn flyttet for seg selv og sønnen min har flyttet ut av huset. Jeg har plutselig litt tid og krefter til overs igjen. Derfor sitter jeg nå her, langt på natt og leser innlegg langt tilbake. Morsomt å se så mange "kjente" etter så lang tid. Ser dere skal ha treff 16.11 - er det for sent å melde seg på???. Hadde vært koselig å komme seg litt ut igjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hei du, det var jammen lenge siden ja! Så klart du kan bli med på modenfest - koselig:-)) Skjønner at du har hatt nok å stri med.....håper det går bra med tenåringen din. Og det må jo være litt deilig å kunne konsentrere seg om lillegutt og ha overskudd til ham:-)
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Noen ganger har man nok med det som er hjemme!! Men du glemmer oss jo tydeligvis ikke!!! Bedre å være innom en gang i blandt, enn å bli helt borte ;=)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Hei, Dream!!!! Så utrolig hyggelig å se deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå