Frk. Vable Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Er det noen igjen her inne? Er det på tide å legge seg??
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er våken. Anniken vil ikke sove så hun og sambo ligger og leker her på senga mens jeg sitter på dataen. snart min tur til å leke litt nå=) skulle gjerne lagt meg men det vil ikke Anniken...=)
Frk. Vable Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Bare oss? Sitter å ser på fødsler på youtube, mest amerikanske og der er jo hele-halva familien med på fødselen eller er på fødestuen rett etter fødsel... er det vanlig "over there"?
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Hehehe... Ser sånn ut:) Jeg ser ikke på fødsler... Det er vel kanskje greit å ha med noen man er glad i og stoler på? Satt å så på unge mødre i England, og der var jo halve familien til hun ene jenta med inn i fødestuen... Har aldri hørt om noe som har med så mange før! Så kanskje litt vinklet i film:P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Sikle: Du ække våken da.. Du er vel heller litt sånn... Borte....
Ett_øyelokk.... Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er her.. Kom ei og okkuperte sengen.. + gubben ligger å snorker, og jeg har en helvetes tannverk.. Så jeg kunne gjerne trengt den sengen selv. Argh... er sååå trøtt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå