Gå til innhold

Jeg synes litt synd i dere jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å bruke såå mye tid her inne?

Jeg er innom her fra tid til annen selv. Må innrømme at jeg synes det er morsomt å krangle litt eller bare lese alle de sprø innleggene. Får meg ofte en god latter.

Men det er jo folk her inne som frekventerer sidene hele dagen.. og kvelden. Er det mulig? Har dere ikke noe nettverk, eller hva går det i?

Trenger ikke nevne nick, men noen går søren meg igjen til alle døgnets tider, hver bidige dag.

Huff. Kjenner jeg synes det er litt trist jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe lurer litt selv jeg på om ikke visse personer her inne har noe annet liv enn å sitte på kranglesiden.. hehe :) ser de ikke på andre forum enn dette så de må ha et ganske labert liv...

Skrevet

heia :) hyggelig å hilse på deg og:)

ja,jeg er her inne hele døgnet...så lenge jeg er hjemme ihvertfall :) hvorfor??kan skjønne det kan høres litt rart ut..men du skjønner..jeg er gravid.. og selv om at jeg har en sønn ¨på snart fire så husker jeg pent lite fra det å være gravid..min kjære mann er kjempeinteressert i alt som omhandler graviditet,men det er bare et visst antall ganger per dag at man ønsker å høre "du er jo sååå gravid du".. Da er det veldig godt å komme inn hit å lese..her finner jeg andre som er i samme situasjon mer eller mindre uansett hva jeg lurer på..det føles veldig betryggende og høre at jeg ikke er den eneste med slike eller slike plager... Godt å ha noen som er like mye gravid som meg...hehe...jeg er ikke kommet lang,men det ser ut som at jeg er 5 måneder på vei..er så oppblåst at du aner det ikke..kan ikke huske at jeg var slik sist...så da var det godt å komme inn på bim.com å lese at det er flere som også føler seg utruli oppblåst..

*puste ut*

Hvorfor vi er inne på denne krangledebatten er for å få ut følelser,agresjon og frustrasjon..skulle mannen min hørt om alle mine humørsvingninger hadde han måtte legges inn på mentalsykehus...

Å derimot kunne komme hit for å klage på han idiotiske mannen UTEN hatt som fyllekjørte foran med her om dagen, gjør meg veldig godt...

Beklager om ikke du kan forstå vårt behov for å være her inne,men jeg kan love deg at vi har et liv vi og så du trenger ikke bekymre deg for oss :)

Så da gjenstår det bare å ønske deg en fortsatt riktig fin søndag..nyt fridagen :) Det skal jeg ;-)

*klæm*

Skrevet

Du synes ikke det er det minste trist - du elsker det, din lille hykler av ei nepe. Hvem skulle du ellers klage din nød over, om det ikke var for gjengangerne her inne? Du skal virkelig få meg til å tro at du er innom her "fra tid til annen", ja. *knegg*

For øvrig er jeg kapabel til å både være innom her flere ganger i løpet av en dag, OG hyppig pleie kontakt med menneskene i min omgangskrets. Du synes kanskje det er rart at noen får det til, men her har du altså et sprell levende bevis.

Skrevet

er du like "hyggelig" bland mennesker rundt deg som du er her eller, jeab? får i såfall skjønner jeg at du har mye tid til overs.

Skrevet

Nei, ikke "hyggelig", men hyggelig.

Skrevet

hehe, ja.. sikkert:-) Du er et sprell levende bevis på en som tilbringer livet inne på en krangleside i regi av BiM:-)

Håper det bare er en fase.

Skrevet

visste dere at blomster er lagd av appelsinvaniljebrus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...