Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 man ikke må ta El-tester med morgenurin for at da kan man få falskt positiv test! At d er bedre å teste på ettermiddagen.Helst uten å gå på do på minst 2 timer.Men d var d jeg lurte på nå,kan man drikke noe i løpet av de 2 timene? Gjør d noe om jeg drikker mye? Kan d gi falskt svar?
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Men hvis du må gå uteover formiddagen likevel, hvorfor kjøper du deg ikke bare en graviditetstest? Det var du som lurte på spotting, ikke sant? Kan jo hende du er gravid, og da tror jeg en gr.test er beste måten å finne det ut på..
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 hvorfor sier da mange på 1 og 2 trimester at man kan se på en El-test om man er gravid da? D står også på pernille.info! Men tenkte å kjøpe g.test for sikkerhetsskyld! Men får jo ikke kjøpt g-test i morgen da så vil fortsette el-testingen,til jeg får positivt på g.test da,he he..Har flere el-tester liggende. Kan jeg da drikke noe på de 2 timene da tror du? :=)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Djiiiizzzezz... Drikk i vei... Og kjøp en graviditetstest hvis det er så viktig med svar!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 jeg tror på at en El-test kan vise graviditet når så mange sier d! Men tar en g.test for sikkerhetsskyld sånn i tilfelle at jeg har trodd feil...Men d er sikkert El som er i anmarsj som gjør at jeg har sånne symptomer,som f.eks ømme og vonde bryst med stikninger(humørsvigningene har jeg ikke svar på!)! Jeg tror kansje d kunne vært El-blødning jeg hadde i ettermiddag! Men d får jeg se på vis jeg får El i morgen! D kan vel ikke bli falskt svar på el-testen om jeg drikker mye da? jeg er mye tørst skjønner du,men må vel kunne greie å ikke stordrikke i 2 timer!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Væsken må du jo få fra ett eller annet sted, så drikke kan du da gjøre. Det har ingen innvirkning overhodet. Og det er vel bare å ta en graviditetstest fremfor å spekulere og diskutere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå