lenej :o) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 ble bare litt sånn ovverrasket da.. var i kveld på besøk hos et vennepar av oss, å hu dama da, ho fant plutselig ut nå at han skulle aldri mer drikke alklohol.. hun er begynt på skole, å tar en utdanning gjennom rus å forbygging å sånnt der.. derfor er hun nå blitt avholden. greit nok, men å komme emd slikt som "ja, eg slutta å drikke for en mnd siden, men måtte bare drikke forrige helg..." da eg gikk på skole, satt ho å så i skoleboka min om hygiene, å så der om anisakislarver, som man finn i fisk. æææsj, ho sku jo aldri spise fisk da!!! blir dere så lett påvirket? ikke eg....
grå :) Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 ikke jeg heller. folk kan få si det de mener og jeg kan lese en del og så drar jeg mine egne slutninger ut fra det. funker så fint atte.
Carnivale Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Tror kanskje det der har med alder og modenhetsnivå å gjøre. Er du ung/lett påvirkelig så går du lettere for den jeg skal aldri drikke mer/men bare litt sist helg, jeg skal aldri røyke mer/men bare én sigg akkurat nå, jeg skal aldri være utro mer/dette ER siste gangen altså...
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Når det kommer til politiske meninger har jeg de samme meningene nå som da jeg var 16, men er mindre ekstrem nå. klarer å se ting fra andres perspektiv og har egentlig ikke problemer med å forstå motpartens argumenter (selv om det av og til kan virke slik... hehe) Tror ikke jeg er så veldig påvirkelig av andres meninger egentlig, men tar til meg det fornuftige folk sier og danner meg et totalintrykk utfra mine og andres argumenter.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 ler stille inni meg når jeg møter sånne mennesker:) er IKKE så påvirkelig, alt med måte sier jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå