Amanda- Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 har termin om under 3 uker.... er førstegangs så vet ikke helt om det er kynnere eller hva det er.. hehe... det er akkuratt som magen buler ut.. ser ut som ropma til baby presser volsomt.magen strammer seg.. har vært ekstremt gyppig i kveld... jeg vet at hodet er nede... så kjenner jeg voldsomt nedpress... ellers ingen smerter... kan dette vere tegn på at noe kan skje før termin? har egentlig ikke "lov" og klage på at jeg er lei.. hehe..er jo enda noen uker igjen til termin...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har også ca 3 uker til termin 17 dager og magen min buler ut som bare det spesielt på kvelden. Hodet er langt nede i bekkenet men ikke festet, og som regel buler det ut på høyre siden og akkurat nå mens jeg skriver så er det en stor bulk på høyre side Jeg sitter og spiser isbiter så babyen blir litt hyperaktiv av det tror jeg. Jeg har egentlig litt nedpress når babyen driver og flytter på seg og det gjør litt vondt nede men ikke noe ille. Tror ikke det er noe farlig bare litt morsomt.
Tussa og Sofie Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Høres ut som kynnere for meg. Har hatt dette siden uke 17, men nå siste ukene hyppigere og med mer smerter i nedre del av mage og nedover innsiden av lårene.... Vanlig at man får det nærmere fødsel så vidt jeg har forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå