mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 hei alle sammen..!! jeg har fått så fælt vondt i magen, men det gir seg ikke sånn som rier har blitt forklart, og at jeg har hatt endel kynnere i hele kveld det er tre uker til termin men jeg tror liksom ikke heller det er noe på gang for det virker liksom som jeg har fått masse luft i magen med sterke smerter men så har jeg ikke luft i magen og ikke må jeg på do heller.. vil liksom ikke ringe føden for at det kanskje er at jeg har spist noe eller noe sånt at det er bare mageknip... håper noen kan svare meg
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 nei ganske kort vei dit hvordan det?synes du jeg burde dra dit?
Mamma'n til 2 Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Ta en telefon du, det er derfor de er der. Føden vil at du skal kjenne etter hver dag og si i fra med en gang det er noe du ikke føler er ok.
alines Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Syns absolutt du burde ringe føden, så blir de nok å si at du kan komme å få en CTG... Det er best å få det sjekket...
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 ja burde vel egentlig det, skal ta og ringe dem... takk for svar ihvertfall=)
Amanda- Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 jeg vet ikke om det er det samme som skjedde meg her en morning... hehe... jeg våknet BRÅTT av en enorm smerte i høyre side av magen... uff.. jeg klarte nesten ikke bevege meg.... jeg er førstegangs så jeg tenkte jo selvfølgelig at her var ting begynnt og skje... men smerten gav seg ikke.. den var der hele tiden... kjenntes ut som skikkelig mageknip.... jordmor kom hjem til meg... sjekket hjertelyd.. og slikt.. kjente på magen.. nei.. ingenting var på gang her.. tok med seg en urinprøve og sendte den til dyrkning... den var negativ.. smerten gikk over etter noen timer.. jm mente at enten var det groms i urinen som skulle passere , det kunne være vondt... eller baby klemte på en muskel eller nerve... vet ikke om du har det slik.. men det er eneste ærfaring jeg har hatt med mageknip i graviditeten,,, utenom luftsmerter da.,.. og det er jjjjjj.. ja.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå