Gå til innhold

Hva slags julebord skal dere på i år da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi på jobben skal ut og spise og på latter og se julelatter med lisa tønne dag lyngbø mf...skal bli artig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKal på Dib julebord i bergen :)

Skrevet

vi skal ha julebord på lerkendal, i viplosjen. med alle avdelingene, og trubadurer som spiller. hehe..

Skrevet

Jeg skal på en særdeles uformell julelunch med syklubben ;) Ellers blir det ikke noe, tror ikke vi finner barnevakt slik at vi kan dra på samboers. Utrolig trist, for han har så mange hyggelige kollegaer.

Skrevet

Skal med jobben til sambo, reise langt bort og være fra tidlig fredag til sent søndag.

Gruer meg litt til å være så lenge borte fra mini:/ Men det går nok fint;) Sikkert mye verre for meg enn for mini;)

Skrevet

blir nok ikke noe julebord her da, jeg har ikke noen jobb, så har ingen jobb som kan ta oss med. å min kjære sin jobb blir ikke å ha julebord iår, dem tar heller alle sine 72 ansatte med familier 2 uker til syden i februar nå. varer jo litt lengre enn bare en kveld.

men må vel ordne til et lite kose-julebord! :):):) lage god mat, og invitere svigersøster å svigerbror over, for takk for masse barnepass, så eg har fått masse tid til å sy deilige koseposer!! :):)

Skrevet

Vi skal på hyttetur fra fredag til søndag... Vi er en gjeng jenter som jobber sammen, så det blir bra! :-) Det er også to menn hos oss, og han ene har faktisk satt seg opp til å være med! hihi Tøff er han!

Skrevet

Modig mann!

Vi skal ha julefrokost med jobben (med evt egenskapt underholdning)

Kanskje gå ut med noen studiekamerater.

Skrevet

Ikke noe..

Eller, hadde vært koselig å arrangert noe i Ål/Hallingdal da.. :P

Skrevet

Blir dårlig med det,gitt. Har ikke vært på julebord på 12 år..eller er det 13??

Får lage et med familien =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...