Gå til innhold

Jeg skulle ønske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi mødre kunne bruke dette forumet mer slik det var ment, som et forum der mødre/fedre kan søke råd og støtte hos andre i samme situasjon..

Jeg har nesten gitt opp hele forumet pga at man kan nesten ikke si eller spørre om noe her inne uten å bli missoppfattet og få illsinte mødre etter seg.. Jeg skulle ønske at man kunne stille spørsmål her inne og få svar på deeet man lurer på, selv om man ikke er en av de som sitter her inne mest.. Jeg skulle ønske at man var litt hyggeligere mot hverandre generelt, selv om dette "bare" er et nettforum.. Jeg tror ikke det skader å prøve..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener:)

lurer av og til på om folk logger seg på bare for å krangle, eller for å skrike frem sin mening.

kjenner desverre at jeg begynner å bli litt påvirka:(

Skrevet

Stort sett så er da dette forumet akkurat slik du beskriver :o)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kan bli litt mye til tider...litt uenigheter og diskusjon må man jo tåle...kan jo være spennende og diskutere litt også...men ofte jeg har laaaange opphold fra dette forumet...får bare så nok noen ganger!

Skrevet

Bare jeg som har vært uheldig med når jeg har vært innom da.. Blir sjelden angrepet selv da, men ser stadig folk som blir "tatt" skikkelig for ting som blir oppfattet i værste mening.. Jeg synes det er trist, for jeg tror virkelig endel skjuler seg bak anonymiteten. Kanskje det blir for fristende og lett å si ting man aldri ville drømt om å si i en situasjon ansikt til ansikt..

Skrevet

Det skal også sies at jeg syns de allerfleste her inne virker som veldig vennlige og snille damer, men helhetsintrykket blir desverre ødelagt av noen få..

Skrevet

er nok sikkert mange venlige å snille damer her, men blir vel ikke lagt merke til når de ikke krangler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...