Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 http://www.nrk.no/skattelister/ og søk på dere selv! Selv kan jeg drive folketrygda i 5 sekunder.
~sjiraff~ Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Og jeg kan kjøpe 0.000013 stk Herkules transportfly hehe... trøster meg med at jeg er student og kan kanskje kjøpe 0.000039 fly til neste år.. hehe...
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Og 50% av alle skattepengene går nok til å drifte alt papirarbeidet... Makan til pengesluk skal man leite lenge etter! Ingen andre enn den norske stat kan bruke 36mil for å få satt opp et tilbygg til en skole. Selve byggingen koster sikkert bare en brøkdel, resten går vekk i administrasjon og papirarbeid. Man får et vedlig bra bygg til 10 mil, om man ikke måtte lønne en stab på 20mann for å administrere det hele.
~sjiraff~ Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Nei for av erfaring så går jo tin gså bra uten at noen administrerer det. Tipper de som styrer dette landet vil være deg evig takknemlig om du kan finne besparende måter å gjøre dette på )
sveis Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 3602 stk Pizza Grandiosa heime på kjøkkenet
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Har mange tips jeg;) men tviler på at noen vil høre på meg.. Om ikke annet så har jo forbruket til staten en positiv side og da, det sysselsetter mange mennesker og holder pengestrømmen i gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå