Gå til innhold

Hva skal dere ønske dere til jul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familie og sambo har spurt meg om ønskeliste til jul. Jeg prøvd å lage ei men alt på lista var ting jeg ønsker til mine barn eller ting som samboern min ønsker seg i huset. Jeg klarer ikke å tenk på en eneste ting som jeg ønsker meg for å ha/bruke til meg selv.

Hva skal dere ønske dere til jul? Jeg trenger ideer!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir minimalt med personlige ting til meg selv til jul i år. Alt sånt føles bare litt dumt for tida, spør du meg. Før kunne jeg godt kose meg med å kjøpe meg noe nytt og fint til meg selv, men nå går alle penger og alle tanker til den vesle i magen. Er det sånn det er å bli mamma da? :-)

Skrevet

Jeg er akkurat det samme! Vil heller bruk pengene på barna enn på meg. Men min familie skal kjøpe gaver til barna så de er sta og vil også kjøpe noe til meg som er kun til meg... noe jeg virkelig ønsker meg og kan bruke til meg selv. Har ikke peiling jeg! Bra jeg har litt tid til å tenk på det enda

Skrevet

hva med en time til annsiktsbehandling, massasje eller noe i den duren? Det fikk jeg av en vennine i 25 års gave å det var DEILIG!

Skrevet

Henger meg på denne spa ideen. Fikk det av samboer på bursdagen min og det har vært veldig deilig og unne seg den luksusen.... Eller hva med frisørtime,godt å ha gjort sånne ting før fødselen...

Skrevet

Gavekort i en klesbutikk, event. klær om de vet hva du liker.

Kosmetikk

Noe du samler på, f.eks sevice, vinglass, sølvtøy

Abb. på Foreldre og barn eller Mamma

Frisør eller spabehandling

Rundvask av huset.

Skrevet

Jeg synes Chaiemae hadde gode tips!

det er ikke noe sportsutstyr/skiutstyr eller vinterklær du trenger?

bøker

spill

noe pynt til deg (smykke, armbånd, ørepynt)

Jeg synes det er artig å få ting til meg ikke bare hus-, par- eller barneting jeg da.

Skrevet

Det blir veldig lite til meg personlig, vi får som regel gaver sammen. Men mine ønsker går gjerne i "uteklær". Superundertøy, ullsokker, lue, votter osv. Ellers så kjøper jeg stort sett det jeg trenger eller har lyst på og ønskene våre går mye i retning felles ting til huset.

Skrevet

I år har jeg sagt til våre foreldre at vi ønsker oss tilskudd til barnevogn!! ;) hehe... Dyrt med vogn, så da tar vi gjerne imot tilskudd der vi! :)

Ellers så tror jeg faktisk at jeg ønsker med et digitalkamera til jul i år! :) Litt dyrt da, men hadde vært greitt å ha et kamera som tar sånn nogenlunde bilder til snuppa kommer! :)

Skrevet

gavekort på klær og undertøy, smykker, begynne å samle til sølvbelte, kinobilletter, barnevakt en kveld, bøker, spa behandling, frisørtime, seng, sengetøy, duker, album, blomster, håndkler...

Skrevet

Haha.

Jeg fikk sprøsmålet av min mor, og det eneste jeg kom på var tørketrommel...

Tidenes kjedeligste julegave, kanskje, men kommer sikkert godt med når vi nå venter førstemann og har vaskekjeller og tørkeloft...

: )

TIl deg Dollypopp, håper deres ønske går i oppfyllelse!

Skrevet

Vi ønsker oss kopper som vi sparer på,

Høyang gryter,

Gavekort på Ikea(skal kjøpe stellebordet der),

Støvsuger - håndstøvsuger, men med langt skaft,

utstyr når vi behøver når vi kjøper oss ny bil,

ellers bidrag til bilsete når vesla kommer.

Skrevet

I år regner jeg med d blir mye penger til babyutstyr=) Har skrevet en liste over ting vi ønsker oss til vår lille prins..

Foreldrene til sambo betaler vogna så det er utrolig snillt. De kom mine foreldre i forkjøpet så da må de finne på noe annet istede=)

Jeg har skrevet en ganske lang liste egentli..

Mye basic som står der i tillegg til at jeg har lagt til litt "luksus" for oss som foreldre som ammepute o. l...=)

Skrevet

Har sagt jeg sårt trenger kjøkkenmaskin, teflonpanner og kakefat.. Det blir vel litt husting osv, og en del babyting kjenner jeg familien rett ;)

Skrevet

Du kan jo ønske deg den smykke serien som heter englebarn=) det er barn, gutt eller jente, som er i diamanter. de har det hos gullsmeden. jeg ønsker meg dette mn må jo vente å se hva den lille i magen er da;) og du kan godt ha to=) koster ca 200 kr per stykk.

Skrevet

åååh,har allerede kjøpt det.

En gutt siden det er gutt i magen min,men blir det jente har jeg kjøpt en jente i tilfelle;)

Måtte bare ha de...ble helt forelsket i de når jeg så de:)

Skrevet

Selv om jeg skal bli mor igjen håper jeg jo på noen gaver som er personlige. Tror man har godt av det også. Önsker meg masse klär. Föles som det er evigheter siden jeg handlet slike klär jeg egentlig vil ha. Venter barn nr. 2 og kom ikke helt ned i den vekten jeg hadde för den förste graviditeten, så utvalget i garderobeskapet mellom disse to svangerskapene har värt, mildt sagt, labert.

Skrevet

Jeg ønsker meg en stor Kenwood kjøkkenmaskin, å det får jeg av sambo. Siden bursdag å jul er så nerme hverandre.. Ellers ønsker vi oss det service vi samler på & Hardangerbestikket vi samler på :o)

Ellers blir det penger vi ønsker oss eller gavekort!!!

Skrevet

Fotbad! det fikk jeg av mamma i fjor, og har brukt det MYE! Kjempedeilig å sette seg ned 15 min en kveld i ny og ne med føttene i massasjebad - SUPER gave !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...