Gå til innhold

Nå kjeder jeg meg virkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg her inne som er alene hjemme, har drukket to-tre glass vin og har en skikkelig sløv helge-humor?

Er faktisk ingen nye, gøye lørdagsinnlegg...

Gubben er på byn og jeg har egentlig ingenting å gjøre på uten å nyyyyte stillheten og roen, men det begynner faktisk å bli litt kjedelig nå.

Nor morsomt som har skjedd?

Gøye nettsider?

Vitser?

Har skikkelig teit, tørr humor, så tror nesten alt faller i smak........................................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KUN meg?? Kanskje jeg burde lagt meg...

Skrevet

hehe..flere som kjeder seg ja..

Skrevet

hehe du kan synge litt,,??

kom og syng en sang,,

leke gjør vi dagen laaaaaaaaaaaang.....,-)

Skrevet

Hehe jeg sitter her..samboer ser på tven..den how to loose a guy in ten days .D Nå gikk han for å røyke..haha

Skrevet

gubben min er faktisk oxo ute, han kommer ikke hjem før imorra!å ungen sover for lengst... bare meg som sitter her å kjeder ræva av meg..

Skrevet

Vi er godt igang *klappklapp*

I vårt fraggelberg *klappklapp*

Dette gjorde susen, ja!!!!

Helt utrolig, kanskje det er vinen, men jeg blir faktisk i bedre hunør med en gang det er flere som kjeder seg... hehe :)))

Skrevet

Har selv røykt tre røyk på 1 time... kjeder meg, ja... Snakket med en brisen svigermor i tlf i 35 min. Til og med det var gøy!!! Hehe

Hun lurte på hvordan gubben hadde taklet at Brann tapte idag (han er kjempe Brann-fan, jeg kunne ikke gitt mer faen....)

Skrevet

*hahaha*:)

Skrevet

Men du, Marit, hvorfor er gubben borte til imorgen?

Hvordan får man det til??

Skulle gjerne hatt en frihelg, men da må han ta ungene med seg.... ;)))

Skrevet

æ kjede mæ åsså, samboern e ute, lille snuppa lagt forlengs, å æ vente på at en maskin me klær ska bli ferdig sånn at æ kan lægg mæ....

æ kan jo prøv å være litt morsom...

jeg kan en sang som går deg på nervene...

jeg kan en sang som gåååååår deg på nervene....

jeg kan en sang som GÅÅÅÅÅÅÅÅR deg på NERVENE.

JEG KAN EN SANG SOM GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR DEG PÅ NERVENE!!!!!!!!!!!

ja æ kjede mæ...

Skrevet

han har reist til en kompis 8timer unna her for å ha en fyllehelg!!

ja får nok min helg jeg oxo om 18 år til... craph..;p

Skrevet

Hehe, den sangen kan jeg og...

Den er spesielt morsom hvis man bøyer pekefingen mange ganger foran fjeset til den man synger den til... :)

Skrevet

Hihi.. Kanskje jeg får en sånn helg neste gang Gullet ska "HEM"... om 44 år når jeg er bestemor... eller oldemor... men da må jeg vel være barnevakt... *sukk*

Skrevet

ja d e sant, men d som e arti me den sangen, e jo at den faktisk går dæ på nervene, førr den ligg jo å surre i huet, tel at man bli gaaal...

Skrevet

Jeg hadde denne på hjernen i dag tidlig:

Se sauen Shaun

Se sauen Shaaaauuuuun

Lalalalaaaaaaa

lalalalaaaaa

ÅÅÅÅÅÅ, lalalalala, se sauen Shaaaaaun..

Skrevet

Jeg kjeder meg også...sambo dro til sverige i dag og blir borte i 10 dager...så dette blir nok ikke den eneste kvelden jeg kommer til og kjede meg nei...godt vi har hverandre her inne da:))

Skrevet

Ja, hva annet skulle vi funnet på?

Min samboer jobber offshore, han er borte 14 dager i slenge, så merker når han er på jobb... Da sitter jeg myyyye her inne.... :)

Skrevet

Lurer på hva vi hadde drevet med om vi ikke hadde vært her inne..blir mange timer her inne ja...rart og avhengig man blir.

Skrevet

Helt merkelig, ja!!

Mest sannsynlig hadde jeg sovet mer, hatt mindre vondt i hodet og vært myye mer uvitende... ;))

Skrevet

Hehe ja ikke sant..får med seg utrolig mye forskjellig her inne da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...