meki Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hei du! Nå nærmer det seg testing igjen for oss. Hvordan står det til med deg? Hvordan kjennes kroppen ut?
lanoforliten Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hei du! jo, jeg kjenner ingenting jeg... Tror jeg har hatt el smerter, men er jammen ikke sikker. Er litt ustabilt etter pilleslutt tror jeg...Har ikm ca 1. nov, og det nærmer seg stygt!!! Og du da??? Sorry at jeg ikke har svart, har hatt litt computer-feil hjemme skjønner du...
meki Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hei igjen! Du svarte jo kjapt du...Kan jo ikke sitte oppå pc'n hele dagen heller. Er travelt opptatt med hussalg og oppussing jeg så rekker nesten ikke kjenne etter symptomer eller mangel på symptomer. Har ikm 29. eller 30 jeg, så vi går spennende uker i møte - igjen. Hold meg oppdatert da
lanoforliten Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hei igjen... Noe nytt? Jeg har fortsatt ingen symptomer.... Det eneste jeg har hatt et snev av er litt kvalme og syre i spiserøret, sånn jeg hadde da jeg var fødeklar m nr en... Ellers kjenner jeg null og niks desverre... Åssen går det med deg?? Så spennende m hussalg og oppussing da! Men slitsomt er det... Vi har hatt mye av det kan du si.. Jeg har som sagt litt dataproblemer, så du får unnskylde at det blir trege svar fra meg. håper det snart blir fikset!!!
meki Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hei og hå! Ikke så mye nytt herfra heller. Mensmurringer og ømme pupper, thats it. Regner med mensen dukker opp over helga igjen Slitsomt med oppussing ja, men morsomt når ting står ferdig da...Denne helga går nok med til maling tenker jeg. Ha ei god helg da, så høres vi over helga om det har skjedd noen endringer med noen av oss.
lanoforliten Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Tilstanden er den samme her, hverken tr eller symptomer. Jeg er egentlig bom sikker på at jeg ikke er gravid denne ppen, man kjenner det jo godt på kroppen når det er noe på gang. Men så lenge mensen ikke har kommet så er det vel håp uansett kanskje. Mensen er ventet ca på torsdag. Hatt ei fin helg?? Jeg har jobbet endel denne helga, vi driver og pusser opp badet og da trengs det noen ekstra kroner. Jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien. Veldig spennende og trivelig!! Hva jobber/driver du med? Jeg går sykepleien egentlig også, men har pause fra den for øyeblikket, blir for mye å kombinere m små barn. Har bare ett år igjen så må jo få tatt resten om ikke så mange årene. Nå er jeg spent på å høre åssen det står til med deg!!! Klemmer fra
meki Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hei du! D hadde vært hyggelig om vi kunne kommunisert et annet sted enn her også....mail f.eks? Vi jobber i samme bransje vi, helsevesenet Ikke mye symptomer her, men tror mensen er meget rett rundt hjørnet dessverre...
lanoforliten Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Ja jeg vet, men er vel ikke så smart å legge ut mail-adressa her...?Mange gale folk i denne verden... ) Så hvordan gjør vi det?? Fortsatt ingen mens her, men jeg bare vet at den kommer...
meki Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2007 Tja, d går kanskje an å opprette en midlertidig mailadresse et sted?! Vi får gruble litt på d. Er to dager over ikm jeg nå, men masse murringer og føler meg helt sikker på at d er mens på vei...Men d tar tid denne gangen. Pleier å være presis omtrent på sekundet
meki Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2007 Evt kan du søke opp profilen min her og sende meg en melding. Finner ikke noe profil på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå