Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hun har passet min datter på 22 mnd mye i høst, både heile dager mens jeg har jobbet, og ellers når jeg har små æren i byen og slike ting. Hun har i sannhet vert en uvurderlig hjelp og støtte. Hun fnyser nåe jeg ber henne skrive timer, og reffererer til hvor mye hun har passet sønnen til min bror når han varliten, og ikke tatt betaling. Kan ikke gjøre forskjell sier hun. "Æsn, det tar vi en anna dag", "Nei slutte no", og slikt er omkvedet. Men jeg VIL så gjærne gi henne en påskjønning, vil så gjerne vise henne at jeg setter enormt stor pris på henne som mamma og bestemor. Men vi har ikke så mye penger, så feks å spandere sydentur, eller weekend på spa er umulig. Noen med gode ideer?
desemberbaby Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ka me et gavekort på aromaterapi el anna kroppsbehandling? Eller en time me frisør el hudpleie? Dei fleste mødre sett pris på sånt, men e sjelden dei unne sej det sjøl. Eller ka me å hjelpe ho med noke husarbeid feks nedvask? eller rake løv, måke snø eller andre ting ho kanskje syns e slitsomt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå