Gå til innhold

uteblitt sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått nok. Har snart gått ett år uten sex med kona min.Skylder på manglende lyst og hormoner,hetetokter og det meste hun kan finne i blader og magasiner av unnskyldninger.Jeg får håpe at det kanskje er meg hun ikke tenner på og ønsker henne lykke til med å finne en mann som hun tenner på.Hun var svært så aktiv med et 20 talls sexpartnere i sine yngre dager.Hun angrer nok på at hun giftet seg og tenner nok fortsatt mer på en ukjent på byen og pulekompiser.Det første jeg skal gjøre nå er å dra til sentrum å finne meg ei som tar seg av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skriver til slutt er utrolig umoden da. Har du prøvd å prate med henne? Gjør det og si ærlig hva som plager deg og hva du tenker å gjøre. Husk at hvis du først driter på draget og er utro er det sikkert ingen vei tilbake. Spør henne rett ut hvorfor dere ikke har sex. Er det lenge siden babyen var født. Kan hende hun er usikker og redd for å ha sex etter en fødsel. Jeg var det,men med mye hjelp og forståelse fra min mann gikk det i orden. Han var tolmodig og lyttet til mine bekymringer for å ha sex igjen etter fødsel. En annen ting,prøv med litt ekstra romantikk,vis henne at hun er sexy. Kan jo hende hun har dårlig selvtillit pga vektøkning osv.... Bare et råd før du driter på draget og er utro.

Skrevet

jeg veit jo ikke hvorfor kona di ikke vil ligge med deg, men en ting kan jeg fortelle deg... nå er jeg 8 og en halv måneder på vei, og har i dag en helt annen kropp en den jeg hadde da jeg traff barnefar. jeg gruer meg til å se hvordan jeg blir seende ut etter fødsel, og er sikker på at jeg ikke vil føle meg attraktiv før jeg er tilbake i forma jeg var i, og det kan jo ta tid! jeg er veldig ukomfortabel i min egen kropp allerede, og selv om det er et helt år siden kona di fødte, kan det jo hende at hun også føler det slik og er usikker på hvordan du vil reagere på kroppen hennes nå. om du hadde vært igjennom et svangerskap selv, ville du skjønt det bedre!

men med den holdninga du har i det innlegget der, er det faen ikke rart at du ikke får deg fett. om du ikke kan prate på en ordentlig måte med kona di, og heller velger å være utro, så synes utrolig synd på kona di. -og synes heller ikke du fortjener a!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...