Nærmer seg 30 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Er helt nybegynner her inne så jeg lufter egentlig bare litt følelser. Vi har bestemt oss for å bli prøvere, har tatt min siste pille i dag. Har alltid tenkt tidligere at om det plutselig skulle skje så er det fint, men nå som vi prøver blir alt litt mer, hmm..., nærme. Har litt forvirrendefølelse, både glede, og litt redsel.... Normalt?
SommerBris Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Hei Ja det er helt normalt. Er nok en god grunn for at vi går 9mnd gravide, mange ting som faller litt på plass i den tiden:) Mye man går å tenker på. Husker jeg tenkte en del på det å måtte føde og gruet meg veldig til det. Da det nærmet seg 9mnd så var jeg faktisk veldig klar for det. Så går man å gleder seg til barnet kommer, så gruer man seg litt til om man blir en god mor og får det til, då tenker man litt på om barnet har det bra i magen om det er frisk gutt eller jente. Ja det er så mange tanker man har gjennom svangerskapet at man til tider blir litt sprø. Hehe vi får jo fryktelig mye hormoner og man blir lett revet med på både godt og vondt. Men mest av alt skal man glede seg, for det er det største man kan få og oppleve her i livet. Lykke til og du blir nok en flott mor skal du se:)
Juicy med spirer! Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hei hei Sånn som du har det, har jeg også! Gleder meg veldig hvis jeg blir gravid, men blir litt redd også i samme slengen! Hehe, tror det er heeelt normalt! Har du gått på pillen lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå