Brugda Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Noen som har denne? Vi har leid bilstol til nå, men vil kjøpe en i julegave til ungen. Er 7 kg nå, så 0-13 kg blir jo bortkastede penger.. Er det noen ulemper med å kjøpe stoler som går fra 0-18+ kg? Fordeler? Anbefalinger? Er helt grønn på dette, fint hvis noen tar seg tid å svare
☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Den bilstolen du nevner er visst kjempebra og kan brukes fra fødselen av. En venninne har den og er superfornøyd! Den var bl.a best i test også.
Brugda Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Takk for svar:) vet du noe om man virkelig kan bruke den til barnet er 18 kg? Tenker sånn ift lenge på barnet og stolryggen?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Den skal holde til h*n er 18 kg da, men det er jo en ny bilstol-klasse man kan begynne med ved 15 kg som kanskje passer bedre når man blir såpass stor. Spørs kanskje hvor stor/høy h*n er?
Regnbuens barn™ . Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Min eldste som blir 4år i februar, sitter i BeSafe comfort setet som er det samme som Combi, men det er bare forovervendt. Men målene er like... han kan fortsatt sitte i det.. han er ca 16kg og bruker 98/104 i klær,(har ikke målt lengden på mange mnd..)
Brugda Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 Okei da trur jeg vi går for det =) Takk for hjelpa!
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har en på 2 år nå, liten og lett men laang. snart vokst ut av stolen sin hun.. Men vet ikke hvor mange kilo hun er.. men setet er veldig bra, godt fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå