Gå til innhold

ja, når er farsdag da..??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er i slutten av november, jeg........

Skrevet

Er ikke det i november en gang da??

Ta det med ro, du blir mint på de i reklamene...Alltid STORE oppslag om det i reklamen :P

Skrevet

har ikke vært mye tv i det siste.. ikke mye av noe.. ikke

dib engang.. !! jaiks!! har lovd sex histore på sexdebatten, og ikke hatt tid. huff da..

 

så et innlg om farsdag, fikk litt små panikk her.. vet det er en søndag liksom.. og det er alt haha tenkte jeg kanskje hadde gått glipp av div oppslag og sånt.. så.. jenter.. er dere enige om når det er da?? hehe fikk jo 3 forskjellige svar ;P

Skrevet

det er alltid andre søndag i november. og morsdag er alltid andre søndag i februar.

Skrevet

det har jeg tenkt til å ta rennafart og drite en lang marsj i.

jeg fikk ikke engang bursdagsgave, så til strake rette svarte helv... med farsdagspakke ja!

Skrevet

takker smurfemamma ;P <3<3<3

Skrevet

11.nov!

Skrevet

lillegutt ble født 14 dager før morsdag.. da fikk jeg smykke, der det sto mamma på, blomster og sjokolade.. tenk.. lillegutt hadde brukt hele ukelønnen sin.. hehe (2 uker gml )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...