Go`mamma`n... Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Mener det er i slutten av november, jeg........
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Er ikke det i november en gang da?? Ta det med ro, du blir mint på de i reklamene...Alltid STORE oppslag om det i reklamen
Mamman til A&D Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 har ikke vært mye tv i det siste.. ikke mye av noe.. ikke dib engang.. !! jaiks!! har lovd sex histore på sexdebatten, og ikke hatt tid. huff da.. så et innlg om farsdag, fikk litt små panikk her.. vet det er en søndag liksom.. og det er alt haha tenkte jeg kanskje hadde gått glipp av div oppslag og sånt.. så.. jenter.. er dere enige om når det er da?? hehe fikk jo 3 forskjellige svar ;P
sveis Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 det er alltid andre søndag i november. og morsdag er alltid andre søndag i februar.
wirre;o) Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 det har jeg tenkt til å ta rennafart og drite en lang marsj i. jeg fikk ikke engang bursdagsgave, så til strake rette svarte helv... med farsdagspakke ja!
Mamman til A&D Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2007 takker smurfemamma ;P <3<3<3
Mamman til A&D Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. oktober 2007 lillegutt ble født 14 dager før morsdag.. da fikk jeg smykke, der det sto mamma på, blomster og sjokolade.. tenk.. lillegutt hadde brukt hele ukelønnen sin.. hehe (2 uker gml )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå