Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Det har nemlig ikke jeg,vært livredd for komplikasjoner,dårligere sexliv,legge på meg osv osv.Han har bare hoppet av,men når vi gikk inn for å lage barn så fikk vi det,ellers har vi gjort sånn i over 14 år så vi kjenner hverandre godt,men jeg har ikke lyst å gamble resten av livet så har dere noen gode forslag til meg?Vill ikke sterilisere meg altså,det tørr jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 har heller aldri brukt!:-) Trodde ikke det var flere av oss:-D Alle i vår familie som har brukt p-piller hvertfall har fått komplikasjoner, ikke alvorlige, men nok til at jeg ikke ville være neste i rekken:-) Hva med spiral? Når du har født kan jo det kanskje være et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har heller ikke brukt prevansjon annet enn "avhopping". Kondom da jeg var ung og uansvarlig, hehe.... Skal jeg anbefale noe, ¨ s måå det være spiral. Enkelt og man blir eksponert for relativt små mengder hormoner. Det er så mye bedre enn sitt rykte. Hvorfor så få bruker det? Fordi det er billig og legemiddelindustrien tjener ikke så mye på det i forhold til p-piller. Jeg er lege og det er min oppfatning.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har brukt p-piller et år for mange år siden, ellers så har det kun vært kondom. Nå vurderer jeg spiral eller p-plaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå