Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Opplevde en liten blødning for noen dager siden, ikke noe farlig, men jeg ble litt satt ut likevel. Og igår og idag har lillegutt vært så rolig synes jeg. Samtidig vet jeg at han vokser mye i denne perioden han er i nå også, noen som har opplevd det samme? Evt noen som vet noe om temaet? Blir de roligere når de vokser mye? Gutten min har vært kjempeaktiv før, så jeg blir litt skremt merker jeg...har nok vært litt bortskjemt med aktivitet!
EtMirakel Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Men etter denne blødningen, skjekka u deg da eller? Har det også sånn nå, kjennte masse liv før og lite nå plutselig! blir litt skremt av det jeg og men..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, sjekket det ikke opp no mer. Ringte føden da, og fikk råd og hjelp. Har ikke blødd no mer, og han var veldig aktiv resten av den dagen! Kjenner spark enda å altså, bare ikke så voldsom aktivitet..
kariuss Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 hvor langt er du på vei? tror det er helt normalt jeg, hos meg kan den sparke som bare rakkern en dag også stille et par hele dager nesten, så tror det er litt sånn opp å ned... dårlig svar av meg da, for jeg vet ikke håper noen andre kommer med bedre svar til deg da..
EtMirakel Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 som sakt har det samme som deg, så siden den sparka videre den dagen , så er nok alt bra:) kan nesten ikke gi bedre svar enn det!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 har ikke hatt noen blødninger jeg da, men den lille jenta mi sparket ikke på noen dager så jeg kontaktet jordmor som sa at det var helt vanlig. av og til så ligger ungen en annen vei så den på en måte sparker innover mot ryggen hvis du skjønner, og det vil du ikke kjenne.er helt normalt sa hun men hvis du er bekymret så er det jo bare å ta kontakt igjen med føde og spørre om en ul kanskje?...
Lars'a Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har det på akkurat samme viset. Har hatt en veldig aktiv baby, men for noen dager siden merket jeg at aktiviteten sank. Kjenner at den strekker og snur litt på seg, og at den har mye hikke, men de gode sterke sparkene som jeg kjente før er helt borte. Blir jo så engstelig! Vurderer å ringe føden i dag jeg.... Man får jo så mange negative tanker i hodet og jeg er redd babyen ikke får nok næring og at det er derfor den er slapp. Vel, dette innlegget var kanskje ikke til veldig stor hjelp, skremte deg kanskje bare enda mer. Men det er i alle fall tydelig at det er flere som tenker og føler det samme )
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Neida, ble ikk emer skremt...det er litt deilig å høre at andre opplever det samme. Idag har aktiviteten vært på topp for å si det mildt, så det er vel bare sånn det er noen ganger! Kanskje de lir roligere når de vokser de å...?!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner godt at du blir skremt etter en blødning! Men gutten min er veldig rolig i helgen, for da er jeg også rolig. Kanskje din også er sånn? I morgen kveld kommer nok sparkene for full rulle skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå