Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er veldig bekymret for å revne mye, vet at jeg har en trang vagina (med fare for å høres ekkel ut), og jeg tror jeg har veldig lite mellomkjøtt som det heter, for jeg kan lett "revne" litt når jeg har sex, og mannen min har ikke spesielt stor penis. Så da tenker jeg at jeg kommer vertfall til å revne når det skal ut en hel baby!! Grøss... Noen som har født som hadde samme "problemet" før fødsel? Hvordan gikk det?? Setter pris på svar!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Er det ingen som har erfaringer med dette?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Har du snakka med jordmor? Det tror jeg nok at jeg ville gjort
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 man blir jo mere tøyelig der nede når ting sjer.og de fleste må jo sy litt.og mange blir klippet.så tror ikke du trenger og være veldig bekymra for det.men du kan jo ta det opp med lege eller jordmor
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 spiller ikke så stor rolle hvor trang man er. Handler mer om hvor tøyelig man er. og vi damer er ganske tøyelige der nede. damer som er vide som tunneler kan revne i vinkler like mye som damer med trang vagina. jeg var ganske redd for dette men jeg slapp unna. jordmor sa det var noe trangt nedi der men jeg revnet ikke. vis du er flink og gjør som du skal under fødsel og jordmor er flink og gjør jobben sin så går det som regel bra. de klipper om åpningen ikke er stor nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå