Gå til innhold

vondt på innsiden av lårene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene fått skikkelig vondt på innsiden av lårene/lysken, det kjennes ut som å være skikkelig støl i musklene eller noe, men ikke hele tiden liksom..... noen andre som har det sånn?

Vet hva som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, får det når jeg går mye... Er nok vekten som gjør det...

Skrevet

stråler det nedover? isåfall kan det være nerver i klem..

Skrevet

ja det gjør det! nerver i klem altså? hmm....

noe å gjøre med det da, eller er det sånn som forsvinner når babyen kommer? :)

Skrevet

Det høres litt ut som bekkenløsning? Jeg går rundt og føler meg konstant støl og jeg har hatt bekkenløsning en god stund nå. Under forrige graviditet hadde jeg det samme og da var faktisk fødselen så vidt i gang, hehe. Kanskje det er det som skjer?

Skrevet

hvis det stråler nedover så er det bare modning tenker jeg,bare positivt det:)

hadde det slik lenge jeg å,men bare når jeg lå.

fikk det slik når jeg hadde masrier å,da var det strålinger ofte på dagen.

når har du termin?

Skrevet

ja, tror det er det samme som meg! merka det først for bare et par dager siden.. nesten som at det er på tur å låse seg eller noe? skikkelig ekkelt, også varer det bare ei lita stund før de tgir seg, også kommer det gjerne noen gang til?? har hatt det i begga lårene oppi lysken hver dag siden jeg merka det først...

Skrevet

takk for svar:)

har 22 dager til termin.. og jeg merket det først for bare noen dager siden.

hadde vært å gått tur, og satte meg i soffan en stund, når jeg reiste meg var det skikkeli vondt å gå! men dagen etter var det vekke liksom.. også kom det tilbake igjen kvelden etterpå også forsvant igjen.. Høres ut som vi har det samme "mommii"... :)

får ikke håpe det er fødselen som skal begynne nå, sambo er i nordsjøen og kommer ikke hjem før om 1 og en halv uke.. :S

Skrevet

Tror bare det er at musklene som er slitne jeg.. har fått det mange ganger etter jeg har gått mye, blir bare stiv... Har 33 dager til termin, men har kjent det de siste ukene når jeg har anstrengt meg mye, tror ikke det har noe med modning eller noe sånt, eller bekkenet...

Skrevet

hmm, gleder meg til å få prata med JM om dette, jeg.. håper heller ikke det er et tegn på at fødselen nærmer seg, for jeg har enda en del ting jeg gjerne skulle fått unna for den tid:S men så er jo fødseln i nærmeste framtid uansett da, har jo bare 18 dager igjen:-) åh, nå blir jeg stressa..

Skrevet

jeg får det uansett om jeg har anstrengt meg, vært i bevegelse eller ikke, det dukker like godt opp mens jeg sitter å slapper av i sofaen som når jeg er ute å går. og jeg har slitt med bekkenet hele svangerskapet, så det kan jo godt tenkes at det har noe med det å gjøre! eller modning for den saks skyld! -får høre med jm på torsdag..

Skrevet

hehe, ja det nærmer seg nå!!!

nei jeg får det heller ikke bare når jeg har gått mye, var bare da jeg merket det første gangen, men får satse på det bare er støle muskler da:) skal ikke til jm før neste mandag, så si fra fra jordmoren din sa om det da! :) :)

Skrevet

Henger meg på. Merket det først i går. Har sliti med bekkenløsning ganske lenge, men nå føler jeg meg støl i lysken. Uavhengig av om jeg gjør noe eller ikke. Skikkelig vanskelig når jeg skal reise meg opp. Har også litt sånn sprengende følelse i underlivet. Kanskje hodet som driver å jobber seg nedover? Har fortsatt 43 dager til termin, men ting kan vel ta litt tid før fødselen er i gang. Er også plaget mye av stikkinger oppi "der" så er kanskje bare en av modningstegnene dette også?! Skal til JM på tirsdag. Skal høre med henne.

Skrevet

ja, jeg har også disse stikkinge i underlivet og kjenner ofte nesten som press nedi der! så da er det vel kanskje modningstegn alt samma?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...