Ønsker en liten spire... Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg hadde en SA natt til 7. Oktober. Bestemte oss for å bare hoppe i det og prøve igjen med det samme. Uken etter bestilte jeg EL-tester fra billige-tester.no, sånne strips. Tok en Mandag den 15. om kvelden.. og der var det 2 streker, kontrollstreken var som den skulle, men teststreken, som var bortimot like sterk som kontrollstreken, var liksom "kuttet".. det var en rennestripe gjennom den, hvis dere skjønner hva jeg mener. men "endene" på streken var ganske sterk.. Er det mulig å ha EL så tett oppunder en SA? og hvordan skal jeg tolke testen? Har testet hver kveld siden dette, alle negative. Har egentlig aldri hatt lange sykluser, men vet ikke hvor lange de har vært tidligere. Sluttet også på pillen i juli. Hadde endel blødninger etter første menstruasjon da. Noen med erfaringer?
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Ikke for å skuffe deg, men den ekstra steken er mest sannsynlig pga at du HAR vært gravid... for da hadde du forhøyet hcg, noe som også gir utslag på eggløsningstester.... og hcg'n i kroppen bruker litt tid på å bli borte i kroppen etter en SA...... Så kan nesten si med 100% sikkerhet at d er sikkert hcg'n som gir utslag på eggløsningstesten... beklager... Lykke til!. Klem
Ønsker en liten spire... Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Takker for svar Jeg vet at EL-tester kan gi utslag på graviditet, men jeg tok en graviditetstest den 13. okt. og en ny en den 15 okt. Den første var en apotektest, og den andre var en fra billige-tester. Begge var helt klart negative. Kan en EL-test da, 2 dager etter, gi et sånt svar? Og er det mulig å ha EL 9-10 dager etter SA? Takk for svar L&T ble 3 i februar-07:)
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Som jeg nettopp leste på et annet innlegg her så går d visst an ja! Og i og med at du testet negativ først på 2 tester, og SÅ positiv på den 3. testen... da er jo jaggu odds'n ganske stor for at du faktisk KANSKJE ER gravid likevel... hehe Krysser fingrene for deg iallefall og håper på en spire i magen din!!! Må få høre da!!!! ))) Stor klem og puster babystøv din vei.... swiiiichhhhhh
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 PSSST! Kjøp en CB graviditetstest du og ta den!!! )) For sikkerhets skyld.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå