Gå til innhold

fadder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje tidlig av meg å begynne å tenke på det,men jeg lurer på om dere har bestemt dere for faddere til barnet,og hvem dere har valgt,og hvor mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til førstemann hadde vi 4 faddere.. 2 som min samboer valgt ut (fra hans familie/vennekrets) og 2 som jeg valgte ut (fra min familie/vennekrets).

Synes det kal være likt mellom barna, så snuppa her må også få 4 faddere.

Skrevet

jeg valgte til førstemann broren min (han tok også av lua) og barndomsvenninne.. Samboeren min valgte 2 kamerater, + at søstera hans bærte.

Til snuppa har jeg valgt ei god venninne.. Har ikke bestemt oss for resten..

Skrevet

Vi har valgt moren og faren min, og moren til samboeren min og hennes samboer :-)

Skrevet

Fadderne til Sander var min storebror, pappa og lillesøstra til sambo..

til Linnea blir det mamma og storesøstra til sambo :)

Skrevet

kan man bare ha 4? hadde lyst å ha 3 hver vi.. aner ikke hvordan dette fungerer

Skrevet

Vi hadde tenkt Min far og min lillebror og min samboers far og lillebror, men samboers far takket nei så da vet vi ikke lenger på den siden.

Skrevet

Samboer skal ha begge brødrene om de vil, og jg skal iallefall ha søstra mi og vet ik helt m 4, kansje ei veninne...

Skrevet

Treng ikke bare ha fire nei:) Kan ha så mange man vil... Her blir det stortsett venna vi velge blant. Syns det e så rart med besteforeldra til faddera. Dem skal no få ha rollen som bestemor og bestefar, og ikke som faddera. Trur ikke heller det blir nån av søskna, for dem e jo allerede tante og onkla. Så vi har valgt de nærmeste vennan vårres, som vi vet garantert kommer til å stille opp....

Skrevet

Jeg har valgt ei god venninne :) Får se om vi velger en til. Hadde egentlig spurt ei anna venninne også, men har ikke hørt fra henne på 2 mnd, ikke en sms engang! Så hun er nok ganske utelukket ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...