Cindy_jah Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er 20+1 idag og har slitt endel med hyperemesis gravidarum. Er 172 cm høy og veide 65kg FØR graviditeten. Veier nå rundt 60kg (heller mellom 59 og 60), altså 5-6 kg under normalvekten...:-/ Er det noen regel for når man skal begynne å legge på seg? Har forblitt uendra siden uke 16 nå! Har hele tiden ligget på 59.5 - 60kg. Håper noen kan berolige meg litt her.. ser hvor mye alle andre har gått opp som både er likt, lenger og kortere enn meg i svangerskapet. Klem fra Cindy som får ei jente 9. Mars :-)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hei du:) jeg er 34+0 i dag, og har gått ned 1 kg. så ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg. selvfølgelig, jeg er også litt bekymret ang vekta, men jordmor sa dette ikke hadde noe å si.
Cindy_jah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jah..jordmor sier det til meg også.. Vi får håpe de har rett
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 jada:) vi legger nokk på oss etter hvert:) sikkert mer en nokk også.. hehe
Erisa* Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Frem til uke 22 hadde jeg bare lagt på meg 2 kg, men på kontroll i uke 24 hadde jeg plutselig lagt på meg 4. Tror nok det er ganske vanlig at det ikke kommer så mye før sånn ca da. mamma hadde hyperemesis med 3 av 4 barn, og vi ble alle helt normalvektige, jeg var den minste på 3800 når jeg ble født, de to andre var over 4 kg når de ble født. Mamma ble ganske tynn, da, men det gikk fint likevel. Men det er ikke akkurat sånn at hun kunne blitt gravid igjen etter 3 mnd, kroppen hennes trengte noen år før hun var klar for nestemann igjen. Bare tenkte jeg kunne si det.. Kiloene kommer nok, skal du se! Håper du er i bedre form nå og klarer å spise skikkelig! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå