S.J.E.F.E.N Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Lurer litt på det, hadde besøk av ei vennine i stad,hu ringte fra bilen på utsiden å lurte på om jeg kunne komme ut å følge henne inn, hun gjør det hver gang.....Sier at det er så skummelt her med all skogen rundt,men å gå rundt i byen midt på kvelden synes hun ikke er skummelt, jeg mener at det er mye større sjans for å møte skumle menesker i byen enn her langt uti skogen... Jeg har alltid likt mørket og elsker å gå tur i skogen i mørket(har alltid med bikkja da) Så hvorfor er det slik at noen ikke tørr å gå 15meter fra bilen og inn i et hus alene mens andre elsker å gå rundt i mørket... Samboer liker heller ikke gå ut å hente ved om kvelden nå, sier det er så mye lyder omkring her....Men herregud det er jo bare løv som faller fra trærene Skjønner ikke greia jeg, kan noen fortelle meg hva som er så skummelt med mørket???
børdi Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 for min del er det det jeg ikke ser .... Liker ikke å ikke se hva som er rundt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 De fleste er redd for et eller annet.. Du får bare akseptere at venninna di ikke liker seg i mørket..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er ikke redd mørket. Men jeg er redd det jeg ikke kan se.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Fordi man har sett på film alt muligsom kan skje i mørket. Alltid når det er noe skummelt i en film, er det mørkt, og hvis det skal være ekstra skummelt, så lyner og tordner det i tillegg. Jeg er livredd når det lyner og tordner. Tenker alltid at det plutselig kommer til å stå en ekkel mann i vinduet eller i rommet. Grøss... Kommer visst aldri til å vokse det av meg...
Etaner Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Tja vet ikke jeg... Jeg liker det bare ikke. Er redd det skal komme noen å skremme meg, dyr o.l.. Får en skikkelig panikk følelse, særlig når jeg skel inn døra, må løpe.. Tør heller ikke å kikke ut av vinduet mot skogen her jeg bor, innbiller meg at det kommer noen ut fra skogen eller ett eller annet.. Nei uff, skikkelig tåpelig. Er ikke mørkeredd inne i huset vårt, men hadde aldri tørt å være i et gammelt hus alene i mørket.. hehe
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor er noen redde for edderkopper, mens andre liker dem, hvorfor er noen redde for trange rom, men andre får hetta av åpne plasser ... kan fortsette i det uendelige! Rett og slett fordi frykt er en irrasjonell ting man ikke har noen som helst kontroll over. Selv har jeg hetta for mørket og insekt (særlig biller), og kan ikke svare på hvorfor.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror ikke frykt er rasjonelt. Akkurat som hun over her. Jeg liker ikke mørket fordi jeg ikke ser noe, liker å se og uten å se noe vet jeg ikke hva som skjer rundt meg.
Diva Muffin Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er kjemperedd for å møte på elg! hehe, selv om jeg vet at det er mye større sjangs for å bli skadet av et menneske enn av en elg... Oslo på nattestid er ikke skummelt, men å jogge i lysløypa etter kl 21 er noe som gir meg frynsete nerver, selv om den går bare noen hundre meter fra hus og jeg aldri har sett tegn til elg der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå