Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 guttungen har mistet bamsen sin på skogstur med barnehagen. har gitt beskjed at han bare skal ha den når han sover,ellers på dagen skal den ligge i hylla,han får ikke sove uten *pelle*.. barnehagen lot han få ha den med på tur,og den ble borte. Vi har leita overalt,der de har gått,men den er og blir helt borte.. så no har vi en uttrøstelig liten gutt,men som har denne bamsen,som har mulighet til å selge..??? ligge bilde på profilen min,litt dårlig bilde,men det beste jeg fant..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Vanskelig å se på det bilde hvordan den ser ut. Du har ikke ett annet ett da? Hvor er den kjøpt da? og når?
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 den vart kjøpt i fjor,enten på kapphl eller lindex,min søster som kjøpte den og husker ikke helt,skal se om jeg finner ett bedre bilde..
sveis Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 er det en koalabjørn? har ikke sånn vi, men skal si fra hvis jeg ser noen som har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå