Gå til innhold

en fot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle dere noe, i kveld gikk jenta mi besjerk nedi magen her, og jeg kunne kjenne foten hennes, jeg er heelt sikker! Det var bare så koselig! Jeg ble helt på gråten jeg,og syns det virker så mere virkelig at hun virkelig kommer snart, etter jeg fikk fatt på denne foten! ÅÅÅÅ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey!!

det hørtes skikkelig koselig ut, har klart og kjenne ett eller annet men er ikke sikker på om det var en fot da, men... det er jo kjempe koselig=)

nei det er ikke lenge igjen nå for noen av oss her inne.. så dette er spennende.. ha en fin lørdagskveld videre håper du får tak i en fot til=)

Skrevet

det er kjempekoselig å kjenne hvordan baby ligger, og kjenne div kroppsdeler! :)

her tyter det ut føtter titt og ofte og kjenner også at baby rører på armene (ganske rar følelse, langt nede, mot lysken..)

veldig koselig for sambo å kjenne føttene også, da blir det hele litt mere virkelig på en måte!

kos dere sammen m magen den siste tiden!

:)

Skrevet

Jeg kjente leggen eller låret her om dagen. Føttene stikker stadig ut her og der og når jeg gnir litt forsiktig mot dem får jeg et skikkelig spark som svar. Kjempekoselig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...