Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Etter siste svangerskap ser magen min ikke ut i måneskinn! Etter hva jeg kan forstå har jeg fått et såkalt "fettforkle" av dimensjoner. Det er imidlertid bare seks uker siden sist fødsel (keisersnitt), er det noen sjans for at det vil bli særlig mye bedre med trening? Noen med erfaring?
Mammaaaaaa Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Sånn er min mage og!! og det er 2 mnd siden fødsel!!! Har hørt det skal hjelpe med situps, men du bør kanskje vente med det siden du har tatt ks. Tok det sist og fekk høre det då..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 eeeeh sånn er min også...og det er 7!!! mnd siden fødsel. Skal være sagt at jeg har ikke gått hardt inn for å gjøre noe med det riktig enda heller :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 mulig det høres veldig negativt ut, men jeg må bare si at trening vil IKKE hjelpe på hengemage! Det som skjer er at du strammer opp muskulaturen som er "bak"/innenfor hengeskinnet. Utseendemessig vil det sannsynlig ikke høre forskjell i det hele tatt. Det som vil hjelpe er plastisk kirurgi, forutsatt at dette er hengemage- altså utvidet skinn etter graviditet/overvekt. JEg ville bare si det i og med at dere ikke skal ta sit-ups i det uendelige og bare bli demotivert hvis det er eneste motivasjonen for å trene. MEN når det er sagt, så vil trening sannsynlig gjøre dere mer fornøyd totalt sett:) Gå til fastlegen deres og fortell om problemet og kanskje dere kan søke om å få det dekket av trygden? Lykketil! Månestråle
Tessa-81 Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Melder meg inn i klubben som en med hengemage:-( Hadde flat fin mage før svangerskapet og har ikke hatt problemer med å dekke magen på noen måte med klær tidligere. Det var mer ræven som var mer vanskelig å kle......nå sliter jeg med å kle meg dekkende både på magen og baken. Avskyr kroppen min mer enn noen sinne, og er ikke akkurat en blid person å være rundt for tiden! Jeg blir regelrett kvalm av meg selv. Er 2mnd siden fødsel, gikk opp 30 kilo og har litt over 10kg igjen! Men ut av elendigheten kom en nydelig gutt da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå