Gå til innhold

bekkenløsning.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap. I de to første svangerskapene har jeg vært i kjempe form. Ingen tegn til bekkenløsning eller andre ryggplager. Har jo kjent det litt i ryggen på slutten, men ikke mye.

Har vært i fin form i dette svangerskapet til nå. For en uke siden fikk jeg plutselig veldig vond rygg\korsrygg og strålinger ned i beinet....spes. på den ene siden. Det er vondt å gå rett og slett. Det er værst når jeg har sittet en stund og skal reise meg igjen for å gå...Må liksom gå kroppen litt igang igjen....da blir smertene noe mindre. Nå håper jeg bare at det ikke blir værre. Var jo sikker på jeg skulle slippe bekkenplager siden jeg har hatt to svangerskap uten problemer. Jeg er henvist til fysioterapaut, men det er jo 3-4 ukers venteliste...

Er det noen andre som har hatt svangerskap uten bekkenplager og i et senere svangerskapet fått bekkenplager??

Er det noen som synes at fysioterapi har hjulpet mot bekkenplager\bekkenløsning?

Ble litt langt og sytete dette her....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også mamma for to fra før, og snart til nr tre. Har ikke hatt problemer med de to første, men nå gjør det vondt :(

Føles ut som om jeg har fallt hardt på rompa.. og ellers.. det meste er vondt, sitte for lenge, gå for lenge, stå for lenge ...etc...

er en 79èr jeg og ;)

Skrevet

Kanskje det er alderen? :)..he, he..ikke det at jeg føler meg veldig gammel da, men det er jo 4 år siden jeg fikk andremann og syv år siden første....... Kroppen er jo sikkert ikke like sprek lenger :)

Kan jeg spør hvor gamle dine unger er iljena?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...