Alba44 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Eller er det en type du ikke vil anbefale?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Vi har Super Nova. Dyr, men funker helt utmerket. Spurte om det sammen da vi skulle kjøpe og mange anbefalte denne. Tåler en trøkk, lang rekkevidde, du kan justere sensitiviteten på den, og vi har ikke hatt problemer med at andre babycaller slår inn. Kjempe fornøyd.
Alba44 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Tusen takk for svar! Noterer meg merket. Andre anbefalinger?
LadyLuck & Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 philips sin helt genial, den har "talk back" knapp, så du kan svare barnet når det gråter, og å god mikrofon at du kan høre når barnet puster tungt el.feks snorker. litt dyr, men absolutt verdt det
LadyLuck & Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 ja, og så har den god rekkevidde og kan brukes både i vegg (støpsel) og med batterier. tåler en trøkk gjør den også
Alba44 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Takk takk! Da skal jeg huske det merket også. Flere??
Alba44 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 Haha, grammatikkpolitiet jobber på ser jeg :-D
Mamma Mim Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har fisher price sin.. Den er med sånn lysprosjektor og musikk, så mini får film i taket, som er ganske så populært.. Rekkevidden på babycallen er laaaaang, men den som skal stå ved mini må stå plugget i stikk-kontakt, så den er ikke no særlig i vogn ol.. Men til vår bruk er den helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå