Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet noe om de nye stelleproduktene fra Coop? De er jo merket med svanemerke, men det er ikke alltid dermed sagt at det er barnevennlige produkter. Det er uten parfyme. XP-våtservietter fra Coop kom jo bra ut på test gjennomført av Grønn hverdag.
Jeenie Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg bruker Coop X-tra våtserviettene og er fornøyd med dem...
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Leste i et blad et sted at det skulle være veldig bra produkter. Skånsomt for barnet og fint for miljøet. HAr selv bare prøvd babyoljen, men den funker bra den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå