Gå til innhold

Stelleprodukter fra Coop.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om de nye stelleproduktene fra Coop? De er jo merket med svanemerke, men det er ikke alltid dermed sagt at det er barnevennlige produkter. Det er uten parfyme. XP-våtservietter fra Coop kom jo bra ut på test gjennomført av Grønn hverdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Coop X-tra våtserviettene og er fornøyd med dem...

Skrevet

Leste i et blad et sted at det skulle være veldig bra produkter. Skånsomt for barnet og fint for miljøet.

 

HAr selv bare prøvd babyoljen, men den funker bra den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...