Gå til innhold

Hva skjer her inne egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen..Jeg har sittet å lest litt opp, ned og imente..

Ser gang på gang mennesker som skriver anonymt i redsel for kritikk og "mobbing"...

Lurer bare på en ting.. Er ikke alle her inne på denne siden enten gravid eller i en fase hvor de ønsker å bli gravide?? Vil ikke det tilsi at man burde være over en viss alder??

Kan ikke skjønne hvorfor det da skal være slik her inne... Jeg skal ikke si at jeg er enige med hva alle sier her inne..langt ifra..men jeg vil ikke på noen som helst måte være respektløse og frekke mot dem uansett.. Er det for mye å be om at vi er greie mot hverandre???

Velger å ikke være anonym jeg nå..Håper det går greit...

Det å være gravid er en herlig periode ikke sant??

Mye irretasjon og frustrasjon ja...godt å kunne være her å få det ut til dere :) Stakkars mannen min kan vel få nok av alle hormonene ;-)

*klæm*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feighet kjenner ingen alder.

PS Intensjonen med innlegget ditt er tydelig god, men jeg kan ikke dy meg for å minne deg på hvilket forum vi befinner oss på. En slik tråd hører helst hjemme på fora hvis hensikt ikke er å utelukkende tjene som dass for folks "frustrasjoner" og forkjærlighet for kverulering.

Skrevet

nei,den gjør ikke det...men trodde det å skulle få et barn i denne verdenen ville kreve et minimumsnivå av modenhet..

er helt enig om intensjonen med dette forumet...men jeg trodde det var mer slik at jeg kunne komme inn på dette og klage og være frustrert over alt mulig fra virkeligheten..ikke at man skulle angripe hverandre...Jeg ville ihvertfall følt det meget ubehagelig om noen hadde kastet drit og vært ekkel bare for å være det uansett hvilket forum jeg hadde vært i...

Vil med andre ordn gjerne slenge drit om maaasse..men ikke om noen her inne hvis du skjønner...

Er sikkert bare jeg som er litt overemosjonell,men blir nesten litt lei meg på andres vegne når jeg leser enkelte kommentarer til dem..både her inne og på andre forum...

måtte bare si det...fikk helt...ååh...ja....

men godt du forstod intensjonen med innlegget ihvertfall... hehe...

Skrevet

Godt sagt, sommerfugl, enig med deg. Så får vi bare håpe at ingen nå kommer med noe negativt om dette innlegget også.

Skrevet

PS: Jeg er helt enig i at vi må ta høyde for at dette er kranglesiden, og en viss temperatur må forventes! Siden har helt klart en funksjon :) Men det er liksom for ille når folk føler seg mobbet.

Skrevet

*knegg* Det der kan jeg ikke la stå ukommentert.

Mininni, hvorfor i all videste verden gidder du å oppholde deg her hvis du er ute etter at alle skal slikke hverandres romper hele tiden?

Skrevet

*knegg* ...ååå...du veeeet...jeg skulle bare ønske alle kunne være venner!!! *blafre med øyevvippene og slenge med langt blondt hår*

Og krig og fred og sånn. :)

Skrevet

hehe..er det ikke det vi alle ønsker?? slutt på krig og fred...ehm..fred på jord..eller no sånnt???

*smile med det selvfølgelige fake colgatesmilet og blinke kraftig med jukeøyenvippene*

;-)

Skrevet

Det å få barn krever dessverre fint lite bortsett fra det mest nødvendige. Hos enkelte er dette ekstra tydelig.

Skrevet

Noen er alltid ute etter å få en til å høres stupid ut ,

eller bare for å si i fra at en ikke kan bygge opp en setning...

Jeg også hadde vel egentlig tenkt meg krangle som et forum for å kunne klage på mann,svigerinner,naboen eller noe,

ikke drive med drittkasting av folk her inne !

Skrevet

ja, helt enig.. det er vell derfor mange er anonyme. du skriver ett innlegg, og får noen reaksjoner på det. og når du svarer tilbake på disse reaksjonene. er du bare tjukk i hue, teit og kan stort sett ingenting. ofte får man en fin liste over allt som er feil i innlegget. og dette innlegget er selvfølgelig plukket fra hverandre til den minste bit. man blir selve saken, isteden for saken man ville legge frem.

Skrevet

..ha ha ..jeg har hørt om dvergkasting og drittkasting, men drittkasting AV FOLK er nytt for meg.. au au vondt..ha ha...

Skrevet

da tenker vi likt... :-)

og hadde vært veldig greit om man ikke aaaalltid var anonyme..kan skjønne at man er det ved enkelte situasjoner,men når man har laaaange debatter kuin med annonyme og hele tiden må henvise til klokkeslett for å si hvem av dem man svarer...herrlighet...

nei...men... :) What a beautiful morning!!!

Tror dere ikke vi må i kirken idag???sukk...av og til kan man bli litt småsprø av denne slekta...menmen... får satse på at også kirken her godtar små barn som leker overalt...hehe...har absolutt null mulighet til å kontrollere guttungen når han er i kirken..det blir for langdrygt for han så han er den som gjerne sitter i trappa opp mot det alteret er for å se bedre, løper litt opp og ned i midtgangen, eller flørter med samtlige som sitter ytterst på radene...å tvinge han til å sitte i ro funker ikke da blir han bare veldig høylytt...ønsker heller ikke å nekte han å leke...klarer ikke de i kirken å godta at han er der får de bare ha det så godt...hehe..

jeg er sååå snilll ;-)

nei...uansett..ja...ha en nyyydelig dag alle sammen... :-D

Skrevet

Har det slått deg at du høres stupid ut helt av egen maskin, NN 02:27?

Skrevet

Så klarte det allikevel å ende med krasse og spydige kommentarer på dette innlegget også........Er det mulig???? Kan man ikke bare svare på en normal måte framfor å sette i gang en"krangel" som er helt unødvendig??!!!

Enig med HI jeg, har skrevet et lignende innlegg tidligere og det ble tatt i mot på samme måte... Vi er en gjeng med voksne,modne og fornuftige blivende og/eller værende mammaer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde jeg da,kanskje litt naivt!

Skrevet

hehe, er det mulig. du greide å vrenge av deg ett eller annet her også..

Skrevet

neida..la oss bare puste rolig ut nå og slappe av...så røyker vi fredspipa og nyter denne herlige dagen..

ja,jeg vet jeg nå vil få mange hatrespons om det å røyke under svangerskapet osv osv osv osv...meeen...fredspipetid nå ;-) hehe...

Ellers så må jeg bare si at ho panserlesba på radene foran oss under gudstjenesten kan ryke og reise en lang vei bort fra meg om min familie...hvordan de i det ene øyeblikket kan oppfordre til å rope i kor, hvor alle voksne av en eller annen syk grunn stod å ropte og skreik til hverandre alt de kunne, for så å forvente at ungene skal sitte stille og rolige på setene sine etterpå..

ho kan pina meg ta det stygge trynet sitt å trykke bananer oppi den grusomme nesen sin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mye kan jeg tollerere men den som ber ungen/(framtidig ungene) mine om å være stille kan ryke og reise langt til afrika!!! (ikke noe negativt om afrika altså...)

KNURR!!!

Skrevet

Er enig med hi.

Selv om dette er et krangleforum ,

behøver ikke det å bety en skal komme med spydige kommentarer eller angripe folk med nick.

Skrevet

Jeg er helt enig i at personangrep her inne er rimlig drøyt. Frustrasjoner skal handle om verden rundt oss slik vi opplever den som gravide. Når det er sagt så vil jeg poengtere at det å få barn dessverre ikke krever modenhet. Mange av oss har planlagt eller hvertfall nesten planlagt dette, mens andre befinner seg plutselig i denne situasjonen nettopp fordi de ikke er særlig modne. Det finnes utvilsomt et galleri av mindre reflekterte mennesker her inne.

ps. Synes ikke du er et av dem

Skrevet

da er vi jo enige da..

men samtidig er det allerede glemt virker det som...hehe..

høns i hønsehus ja...uten tvil...

Skrevet

Atter en tråd spekket med husmorhumor.. Jeg gir opp snart.

Anonym de luxe

Skrevet

jeg liker å være husmor jeg...

:-) gleder meg til å bli hjemmeværende igjen..

Skrevet

Å være husmor er helt OK.. Det er husmorhumoren jeg vil til pers!

Anonym de luxe

Skrevet

men hvis vi alle sammen har denne såkalte husmorhumoren som du tydeligvis ikke liker..har det da noen sinne falt deg inn at det kan være du som har dårlig humor da??

Jeg liker å være her inne jeg... ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...