Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. oktober 2007 #26 Skrevet 22. oktober 2007 Kjøpte for takst 1 750 000 siden det var innen familie. Markedspris var antatt å være minimum 2 mill. Håper å få ny takst før jul da vi har pusset opp hele huset, siste finish med nytt bad nå (forhåpentligvis ferdig om 2-3 uker maks). 3 soverom, ett av de tilknyttet romslig bod, stue, kjøkken, vaskerom, bod, vindfang, stor gang og adskilt bad og toalett som nå slås sammen. Stort oppbevaringsloft :-) Har sikkert brukt nærmere 350-400 000 på oppussing, så jeg håper virkelig taksten blir litt bedre så vi får bedre renter på det lånet, har vel 1,3 eller noe i lån og renta går jo oppover nå :-/
mayaya Skrevet 22. oktober 2007 #27 Skrevet 22. oktober 2007 dette er vel en tråd som ikke fører noen steds, men ja, og under 2 mill.
Desembermamma 2002 Skrevet 22. oktober 2007 #28 Skrevet 22. oktober 2007 Det er jo bra da. Vi har rekkehus på 125 m2, 3 soverom, betalte 2,9 mill. Ganske stor prisforskjell her.
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. oktober 2007 #29 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, he he. 3 soverom Stooor stue kjøkken loftstue 3 bad kjellerstue Skal sette inn kjøkken og lage nytt bad i kjelleren da, skal leie ut. Er egen inngang og regnet som leilighet der.. ( ca 60 kvm ). Huset er på godt over 200 kvm. Ga 2,4 mill.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #30 Skrevet 22. oktober 2007 Vi bygger nå. huset skal bli ganske stort ca 300 kvm. Da er det en sokkel på 109 kvm som vi skal leie ut, den inneholder 2 boder, 2 soverom, 1 bad, 1vaskerom, 1stue, 1kjøkken og gang. Hovedplanen er ca 120 kvm tror jeg og skal innholde en stor stue, 1 kjøkken, 1 lite bad, 1 do, 1 vaskerom, 1 lite soverom og ganger. Siste etasje har 3 soverom, 1 bad og loftsstue og 4 kaldloft som skal brukes som boder. Det blir 2,5 mill til sammen med hus og 1 mål tomt. Gleder meg voldsomt til nytt hus og vet det kommer til å koste en del men vi skal leie ut sokkelen da. Det ligger ganske sentralt, ikke langt til butikker osv.
Bella Swan Skrevet 22. oktober 2007 #31 Skrevet 22. oktober 2007 Vi har enebolig, den er 260kvm. Vi har 5 soverom, kjøkken med allrom, 2 bader, loftsstove, 2 garderoberom. Vi har mer en nok plass. Betalte1.9mill.
grå :) Skrevet 22. oktober 2007 #32 Skrevet 22. oktober 2007 670 000. er vel 115 i boa, to soverom, to stuer, stort bad og ellers noen ganger og kjøkken.
grå :) Skrevet 22. oktober 2007 #33 Skrevet 22. oktober 2007 bør vel kanskje legge til at boa øker en del om vi får gjort i stand kjelleren og at andre etasje ikke telles med fullt ut pga skråtak
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 22. oktober 2007 #34 Skrevet 22. oktober 2007 Vi kjøpte i 2005, huset er bygget i 1995. Fikk da stue på 30 kvm, kjøkken, gang, bad og 2 soverom, loftet var nesten uinnredet - kun 1 soverom laget. Betalte da 1,3 mill. Vi har tatt bort det ene soverommet nede slik at vi har fått stue på 40 kvm. Alle rommene untatt badet er pusset opp, loftet er blitt innredet slik at vi i tillegg til soverommet der oppe, har fått bad, bod og loftstue. Verdien har nok økt en god del ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå