Forskeren Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Vi har to perfekte små, men lurer på om jeg ønsker en til?? Spesielt etter jeg fikk beskjed om at jeg kanskje må operere og dermed ikke blir i stand til å føde mer, begynte jeg å tenke på dette....(jeg kan evt. ha planlagt ks hvis jeg velger operasjon). Planen har hele tiden vært to, så vi er egentlig i mål, men likevel... Jeg har selv kun en bror og nå kunne det virkelig vært kjekt med ennå et søsken.. Tenk om jeg hadde hatt enda en bror eller søster som voksen! Hvor mange "skal" dere ha og hvorfor?
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Aner ikke. Fordi vi tar de vi snubler over. Maks. en egenfødt til, tenker jeg.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har veldig lyst på 3 stk synes to høres for lite ut og4 litt mye ut...
tullerusk Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Vi skulle ha 2, har fått 3. Tror vi sier oss fornøyd med det:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Vil gjerne føde en til, om vi får det til. Vil gjerne ha minst 3 stk. Når vi er ferdig med våre små selv, kunne vi nok tenkt oss å ha en på fostring/avlasting igjen. Tenker litt på adopsjon også. Vet ikke..spørs hvor mye selvikre vi føler oss som foreldre.
hit og dit Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, om me har økonomi, tid og helse til det. Gjerne fire.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 vi har liksom også bestemt oss for at to er nok.. men jeg er nok ikke helt enig med oss eller meg selv der... får mer og mer lyst på en til jeg... selv om alt sier at det burde være greit nå...
Elle melle deg fortelle Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg vil ha tre, samboer en.. Så får vel møtes på to kanskje, eller håpe på tvillinger neste gang. hehe
Joikaboll@ Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 To holdt en liten stund, så smalt vi til med to tette. Fant ut at 4 var et perfekt tall, men etter 2,5 år lurte vi litt på hvordan det ville blitt med 5. Så, 4 nå og 5 til sommeren. Og da er det nok helt sikkert punktum for da er jeg blitt steingammel.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Vi får vår andre sønn i januar=) Da er det nok stopp ja
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Samboer har en fra før og vi har to sammen. Så han er fornøyd og vil ikke ha flere. Det er egentlig helt ok for meg, jeg har to perfekte, friske barn, men kunne nok hatt gjerne en eller to til. Har forøvrig også lyst å adoptere alle barna som er på barnehjem i Romania o.l....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ville ha 3, men har nå funnet ut at det blir bare 2. Flere grunner til det: *Jeg gidder rett og slett ikke å gå gravid flere ganger. *Frister ikke med flere fødsler (grøss) *Alder *Han har en fra før, så vi har jo egentlig 2,5 barn *Barna skal faktisk følges opp også )
Forskeren Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. oktober 2007 Jøss, 5 barn Joikabolla, hvor gammel er "steingammel" egentlig? Er selv straks 31 år.. Blir ikke snakk om evt 3. barn før om en del år i alle fall...
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 Vi har en, og tror egentlig det blir med det- graviditet og fødsel var altfor tungt psykisk for meg, og jeg orker ikke gå gjennom de vanskelige tingene der en gang til. men vi får se... kanskje adoptere... (hvis vi får lov til det da?)
ABC123:-) Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Vi har fått to barn, og er blitt enige om å stoppe der. Barna våre er skjønne og friske, vi er til sammen ikke helt unge lenger, og som en annen her skriver, barna skal følges opp også. Før ønsket jeg meg tre... Men livet blir ikke alltid som man har tenkt seg.
bente69;) Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 Kan jeg få adressen dit jeg kan sende bestilling? Har hatt en bestilling inne på nr 2 i 2,5 år uten at vi har fått leveringsbekreftelse.....hehe Om jeg hadde hvert 10 år yngre skulle jeg ønske jeg kunne få 3 eller 4. Det som stopper meg er alderen, håper av hele mitt hjerte at vi kan få en til, før det gror mose på meg.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 20. oktober 2007 #19 Skrevet 20. oktober 2007 ♥♥Joikaboll@♥♥VoKsEr Hvor gammelt er steingammel?? Æ e snart 42. Har 3 egne barn og en stedatter, samt et barnebarn på 2 år. Sa under hele siste svangerskapet at dette ble absolutt siste gangen æ gikk gravid. Følte mæ alt for gammel til det, var slitsomt. Men nu e det 3 mnd siden fødselen, og æ har lyst på et barn til. Ble helt babytussete av å se serien jordmødrene. Så vi får se etterkvert. Må i allfall ha mer enn ett år mellom de to små, og da begynne æ å bli mangeogførti år. Trur det kommer inn under kategorien steingammel i forbindelse med svangerskap. Fødslene mine er så lette og raske så det er helt greit,
hund&barn@fullrulle Skrevet 20. oktober 2007 #20 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har to, gubben to fra før, så tilsammen 4... Gubben steriliserte seg på torsdag så da er det slutt her da....
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 20. oktober 2007 #21 Skrevet 20. oktober 2007 har ei datter, og tror det blir med hun gitt...men får se, er jo bare 22, men uansett, toppen 2 barn hvis jeg skal ha en til, men har egentlig bare lyst på en... egoistins?mange som sikket syns det, men livssituasjonen passer kun med ei
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. oktober 2007 #22 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg vil ha 4. Typen vil ha 3. Det blir nok 4...
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #23 Skrevet 20. oktober 2007 Tror det holder med hun jeg har;-) Til nøds 2:)
Marolla Skrevet 20. oktober 2007 #24 Skrevet 20. oktober 2007 Vil vel egentlig ha flere enn hun jeg har, men det er arvelige sykdommer som er kjønnsbetinget i bildet, så jeg vet ikke om jeg tør.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 20. oktober 2007 #25 Skrevet 20. oktober 2007 Har 2 og skal ikke ha flere. Er 100% sikker på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå