Gå til innhold

Nok en gang, skal dere ha mange barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to perfekte små, men lurer på om jeg ønsker en til?? Spesielt etter jeg fikk beskjed om at jeg kanskje må operere og dermed ikke blir i stand til å føde mer, begynte jeg å tenke på dette....(jeg kan evt. ha planlagt ks hvis jeg velger operasjon).

Planen har hele tiden vært to, så vi er egentlig i mål, men likevel... Jeg har selv kun en bror og nå kunne det virkelig vært kjekt med ennå et søsken.. Tenk om jeg hadde hatt enda en bror eller søster som voksen!

Hvor mange "skal" dere ha og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.

Fordi vi tar de vi snubler over. Maks. en egenfødt til, tenker jeg.

Skrevet

Jeg har veldig lyst på 3 stk :) synes to høres for lite ut og4 litt mye ut...

Skrevet

Vi skulle ha 2, har fått 3. Tror vi sier oss fornøyd med det:)

Skrevet

Vil gjerne føde en til, om vi får det til. Vil gjerne ha minst 3 stk. Når vi er ferdig med våre små selv, kunne vi nok tenkt oss å ha en på fostring/avlasting igjen. Tenker litt på adopsjon også. Vet ikke..spørs hvor mye selvikre vi føler oss som foreldre.

Skrevet

Ja, om me har økonomi, tid og helse til det. Gjerne fire.

Skrevet

vi har liksom også bestemt oss for at to er nok.. men jeg er nok ikke helt enig med oss eller meg selv der...

får mer og mer lyst på en til jeg... selv om alt sier at det burde være greit nå...

Skrevet

Jeg vil ha tre, samboer en.. Så får vel møtes på to kanskje, eller håpe på tvillinger neste gang. hehe

Skrevet

To holdt en liten stund, så smalt vi til med to tette. Fant ut at 4 var et perfekt tall, men etter 2,5 år lurte vi litt på hvordan det ville blitt med 5.

Så, 4 nå og 5 til sommeren. Og da er det nok helt sikkert punktum for da er jeg blitt steingammel.

Skrevet

Samboer har en fra før og vi har to sammen. Så han er fornøyd og vil ikke ha flere.

Det er egentlig helt ok for meg, jeg har to perfekte, friske barn, men kunne nok hatt gjerne en eller to til.

Har forøvrig også lyst å adoptere alle barna som er på barnehjem i Romania o.l....

Skrevet

Jeg ville ha 3, men har nå funnet ut at det blir bare 2.

Flere grunner til det:

*Jeg gidder rett og slett ikke å gå gravid flere ganger.

*Frister ikke med flere fødsler (grøss)

*Alder

*Han har en fra før, så vi har jo egentlig 2,5 barn

*Barna skal faktisk følges opp også

:o)

Skrevet

Jøss, 5 barn Joikabolla, hvor gammel er "steingammel" egentlig? Er selv straks 31 år.. Blir ikke snakk om evt 3. barn før om en del år i alle fall...

Skrevet

Vi har en, og tror egentlig det blir med det- graviditet og fødsel var altfor tungt psykisk for meg, og jeg orker ikke gå gjennom de vanskelige tingene der en gang til. men vi får se... kanskje adoptere... (hvis vi får lov til det da?)

Skrevet

Vi har fått to barn, og er blitt enige om å stoppe der. Barna våre er skjønne og friske, vi er til sammen ikke helt unge lenger, og som en annen her skriver, barna skal følges opp også. Før ønsket jeg meg tre... Men livet blir ikke alltid som man har tenkt seg.

Skrevet

Kan jeg få adressen dit jeg kan sende bestilling? Har hatt en bestilling inne på nr 2 i 2,5 år uten at vi har fått leveringsbekreftelse.....hehe

Om jeg hadde hvert 10 år yngre skulle jeg ønske jeg kunne få 3 eller 4. Det som stopper meg er alderen, håper av hele mitt hjerte at vi kan få en til, før det gror mose på meg.

Skrevet

♥♥Joikaboll@♥♥VoKsEr Hvor gammelt er steingammel??

Æ e snart 42. Har 3 egne barn og en stedatter, samt et barnebarn på 2 år. Sa under hele siste svangerskapet at dette ble absolutt siste gangen æ gikk gravid. Følte mæ alt for gammel til det, var slitsomt. Men nu e det 3 mnd siden fødselen, og æ har lyst på et barn til. Ble helt babytussete av å se serien jordmødrene. Så vi får se etterkvert. Må i allfall ha mer enn ett år mellom de to små, og da begynne æ å bli mangeogførti år. Trur det kommer inn under kategorien steingammel i forbindelse med svangerskap. Fødslene mine er så lette og raske så det er helt greit,

Skrevet

Jeg har to, gubben to fra før, så tilsammen 4... Gubben steriliserte seg på torsdag så da er det slutt her da....

Skrevet

har ei datter, og tror det blir med hun gitt...men får se, er jo bare 22, men uansett, toppen 2 barn hvis jeg skal ha en til, men har egentlig bare lyst på en...

egoistins?mange som sikket syns det, men livssituasjonen passer kun med ei

Skrevet

Jeg vil ha 4.

Typen vil ha 3.

Det blir nok 4... ;)

Skrevet

Vil vel egentlig ha flere enn hun jeg har, men det er arvelige sykdommer som er kjønnsbetinget i bildet, så jeg vet ikke om jeg tør.

Skrevet

Har 2 og skal ikke ha flere.

Er 100% sikker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...